Tjockt rör?

• Trådstartare Trådstartare skier13
  • Start datum Start datum
S

skier13

Guest
Tjockt rör?
Hej. är galet sugen på att köra en sommar session nu i längtan efter vintern.. men har sett i alla filmer här på freeride att det är många som har typ tjocka plaströr o köra på, och det verkar skönt o träna typ switchups o pretzels osv. men vart får man tag i såna?
tack.
ps. leta i forumet men hitta nada!

Tjockt rör?
det är bara att fråga skanska eller något annat byggföretag för jag har massa kompisar som fått för dom har frågat på sknska så fråga där du

Tjockt rör?
okej men då åker jag till den lokala rörmokaren o frågar efter ett helt vanligt bajsrör?

Tjockt rör?
Robint sa:
skynda dig att ta bort inlägget Huggybear, annars åker du på en varning av freerides söta moderatorer
jag tror faktiskt inte det. jag har varit sjukt dryg, elak o brutit mot reglerna flera gånger om men aldrig fått en varning. jag är som houdini mot alla freerides moderatorer, they can never catch me.

Tjockt rör?
Damnjibber sa:
det är bara att fråga skanska eller något annat byggföretag för jag har massa kompisar som fått för dom har frågat på sknska så fråga där du
Ja, du går till ett bygg företag och frågar på Skånska, Snääella kaen due ge maj aett röooer?

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp