Trailer till studsmattefilmen

MedlemJapaner

Aktiv medlem
Tja!
Jag och en polare tänkte göra en studsmattefilm så vi klippte ihop en förtrailer. Asså trailern innan trailern.

Nu blev det såhär att ljudet flyttade på sej när jag komprimerad den och lade upp den på youtube så det ser helt fuckat ut. me ntänk er att ludet ska flyttas så att allt är tajmat. då blir det bra;D

Sådär. Hoppas det funkar nu.

Skriv gärna vad ny tycker om filmen, redigering osv.

peace out

studsmattefilmer känns ju så jävla meningslöst, visst man kan variera vinklar osv men samma sak samma jävla gång. en matta och några kids som snurrar och voltar så mycket som går.

blää för studsmatta.

ekdahl sa:
studsmattefilmer känns ju så jävla meningslöst, visst man kan variera vinklar osv men samma sak samma jävla gång. en matta och några kids som snurrar och voltar så mycket som går.

blää för studsmatta.
håller inte med ekdahl till 100% där, många filmer är samma sak hela tiden hopp hopp snurr snurr men när man lägger ner tid, tar träd å hoppar från, hustak, hoppar 2 som gör samma sorters volter eller som någon lirare gjorde tog skidor å la upp en rail, så det fins dom studsmattefilmer som är riktigt bra.!

bra trailer.. men låt mig gissa ni bor i göteborg ? vet ingenannan stans i sverige man döper sin unge till glenn..

bra trailer.. men låt mig gissa ni bor i göteborg ? vet ingenannan stans i sverige man döper sin unge till glenn..

alwaysCrash sa:
Haha ja vi bor i göeborg. Me nhan är faktiskt den ENDA glenn som jag känner. Detdär med att alla götbeorgareheter glenn är en lögn.!

studsmattefilmer börjar bli lite väl tjatigt. även så studsmatta.
man får nog komma med något lite nytt och speciellt om det ska kännas medningsfullt för mig.

om man jämför med andra studsmattefilmer så verkar denna vara mer seriös. lite mycket dötid i början som sagt var men annars var den inte dum alls.

rätt grymm.. synd den va så kort oxå såg man inte hela tricken förutom typ 3 ggr eller nåt annars jävligt bra trailer:D

bra ne snyggt filmade studsmattefilmer. men lek ännu mera med vinklar.. prova ovanifrån å underifrån.. långt bort å jättenära..

finns massor med vinklar som ännu inte är använda.. försök tänka på de så tvivlar jag inte på att filmen kommer bli bland dom bättre i sommar

jeppenator sa:
bra ne snyggt filmade studsmattefilmer. men lek ännu mera med vinklar.. prova ovanifrån å underifrån.. långt bort å jättenära..

finns massor med vinklar som ännu inte är använda.. försök tänka på de så tvivlar jag inte på att filmen kommer bli bland dom bättre i sommar
ÅÅÅH! Jag fick en kommentar av jeppenator. jag känner mej hedrad ärade mr nator.
Kameran vi filamr emd har ganska lång brännvidd så nära kan vara svårt. får fixa fisheye isåfall me ndet kommer nog till slut. ovanifrån provade jag liteförra året så det ska nog bli lite sånt i sommar oxå. tack för kommentarerna, kommenter mera :D

freppen sa:
rätt grymm.. synd den va så kort oxå såg man inte hela tricken förutom typ 3 ggr eller nåt annars jävligt bra trailer:D
det är lite det som vah grejen att man inte skulle se helan men vi låvar att det blir hela klipp i den stora filmen! :D

HMax sa:
studsmattefilmer börjar bli lite väl tjatigt. även så studsmatta.
man får nog komma med något lite nytt och speciellt om det ska kännas medningsfullt för mig.

om man jämför med andra studsmattefilmer så verkar denna vara mer seriös. lite mycket dötid i början som sagt var men annars var den inte dum alls.
jo vi noterade det under redigeringen, för det skulle licksom tajma med musiken...
:D

GotlandInteIStAnton sa:
Japaner sa:
GotlandInteIStAnton sa:
Låten var sjukt kass, men bra hoppning!

Och så heter det "Wipe"...
det beror ju på vilket ord man menar. men i detta fallet är det bara lite preliminärt. har inte kommit på nåt bra namn än....
Du har helt rätt! Jag kom på det i samma ögonblick som jag tryckte på spara knappen...
du kanske har noterat alla hip hop låtar och sånt i filmer. Det kan tolkas på två olika sätt att sticka ut, anntingen så hatar man det eller så älskar man det, vi valde att sticka ut med hjälp av en yterst annorlunda låt med många tydliga takter! :D

den var grymt bra, inte som alla andra! jag längtar verklien till hela :

Carrox sa:
den var grymt bra, inte som alla andra! jag längtar verklien till hela :
hoppas att du gillar hela då:D tack för kommentarerna kommentera mera:D ge gärna konstruktiv kritik också. vad behöver jag lära mej? vad är bra/ dåligt med redigeringen (utom dötiden i början men jag vet inte vad jag ska lägga in där istället, nån som har nåt tips?)

jag vill se hela,men jag tycker de är lite störigt när ni spolar som tillbaka rätt ofta. men annars bra.

peace

Redbulle sa:
jag vill se hela,men jag tycker de är lite störigt när ni spolar som tillbaka rätt ofta. men annars bra.

peace
Var bara tillbakaspolat i ett enda klipp. det kan väl inte bli rörigt?
När vi klipper hela så ska det inte vara några halva klipp. jag lovar

ja. nu har jag några riktigt feta trick på gång som jag inte sett någon här på freeride göra. ska bara sätta dom cleant och sen filma dom. ojoj ni kommer bli chockade!

Tillbaka
Topp