Jarle
Aktiv medlem
Tredelade pjäxor, modellskillnader
Vilken är bäst? Skillnader?Nojlas sa:Ny fråga: Varför har krypton pro och Il Moro helt olika innerskor? Har för mig att Krypton pro fanns med samma innersko som Il Moro innan...
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Vilken är bäst? Skillnader?Nojlas sa:Ny fråga: Varför har krypton pro och Il Moro helt olika innerskor? Har för mig att Krypton pro fanns med samma innersko som Il Moro innan...
Dalbellos innerskor är tillverkade av Intuition, bara lite mer pimpadeJarle sa:ID är ungefär samma som intuition då? Eller? Vilken djungel![]()
Och så även Full Tilts, där ID Gold motsvaras av Pro (som sitter i BB Pro och Konflict) och ID Silver av Power (som sitter i Hot Dogger och High Five).Glisseur sa:Dalbellos innerskor är tillverkade av Intuition, bara lite mer pimpade![]()
Skistore har dalbello och FTNojlas sa:Glisseur: Varför Il Moro och inte Krypton Pro?
Vilken intuition-liner är bäst för mina fötter? "Frirajden" eller "lyxvarianten"?
Mottar gärna tips på bästa tänkbara dalbello-butik varsomhelst i landet. (Helst i GBG)
Tycker Il Moro sitter bättre och skönare över smalbenet. Det där snowboardspännet är sjukt smutt. Lite samma sak med FT, dom kramar liksom om foten och smalbenet.Nojlas sa:Glisseur: Varför Il Moro och inte Krypton Pro?
Och ev. nackdelar med Il Moro kontra Krypton Pro?Glisseur sa:Tycker Il Moro sitter bättre och skönare över smalbenet. Det där snowboardspännet är sjukt smutt. Lite samma sak med FT, dom kramar liksom om foten och smalbenet.Nojlas sa:Glisseur: Varför Il Moro och inte Krypton Pro?