Trevligare attityd tack!!!

MedlemJapaner

Aktiv medlem
Trevligare attityd i forumen tack!

Bara för att någon kanske är nybörjare eller inte är så insatt i ett visst ämne behöver man inte hacka på folk som hönor hackar mask.

t.ex (bara ett exempel ta inte illa upp) :Om nån lägger in ett inlägg där d står:Vad är dropp?

Då behöver man inte skriva:Onödigt inlägg, eller, Fan va dum du är som inte vet vad dropp e o.s.v.

För den som skrivit inlägget kanske det inte är ett onödigt inlägg, och hur kul är det att bli kallad idiot bara för att man inte har brytt sej så mycket om det ämnet innan.

Jag säger inte att jag är bäst själv för jag har oxå skrivit några taskiga kommentarer till inlägg m.m men ja´g tycker själv att det hade vart en trevligare sida om alla hade vart lite trevligare själva.

Skriv gärna vad ni tycker jag tar kritik

Instämmer! Problemet är en av anledningarna till att det lätt bli skräpigt på forumet.
Vissa respekterar tyvärr inte att det finns alla typer av skid/brädåkare med olika intressen och som utövar sporterna på olika nivåer. Grejjen med forumet är ju att de oupplysta ska upplysas, och inte tryckas ner!

Rätt!Jag hade tänkt skriva ett liknande inlägg,och en sak till ,nu är det många som tycker att det är "coolt" att vara först in på en tråd ,artikel osv så ibland är det folk som bara skriver ordet:"först"!Det är lite onödigt men men bra inlägg!

Edit: Ett exempel: http://www.freeride.nu/content/636/

bra! men vissa skidåkare kör ju stenhårt på "ghetto-stilen-man-är-as-grym-skita-i-allt-up-yours...hoppas det ändras,

bra! men vissa skidåkare kör ju stenhårt på "ghetto-stilen-man-är-as-grym-skita-i-allt-up-yours...hoppas det ändras,

fan va bra sagt de me ;)

Manga freeride har ju något som kallas Freeride 2005,2006 etc. Då kan man åka med alla freeride ägg på skutan i Åre. så e det ju om jag har fattat rätt.

Tycker det är ett bra iniativ av Freeride att införa moderatorer, för uppenbarligen kan inte Sveriges befolkning uppföra sig... Hoppas att det blir bättre på sikt och att moderatorerna verkligen vågar sätta ner foten! Dessutom kan alla vi andra "anmäla" ett olämpligt inlägg genom att trycka på utropstecknet till höger om inlägget.

(Kanske har de som är taskiga komplex!? Kan de inte glänsa ute i snön så kanske de tar igen det genom att va elaka på forumet...)

det är en konst att kunna ignorera. idioter finns det alltid. bli inte irriterade av att någon liten/stor idiot skriver att man är dum i huvudet eller dålig eller kass eller vad fan som hellst. det är egentligen deras problem och vår lärdom..

"Manga freeride har ju något som kallas Freeride 2005,2006 etc. Då kan man åka med alla freeride ägg på skutan i Åre. så e det ju om jag har fattat rätt."

ÄR det verkligen freeride.nu som anordnar freeride i åre???? HAde fått för mig att det var någon skistar grej. om det är freeride.nu som anordnar det så är det ju super sweet! :D
Instämmer dessutom med Henrik_severed dax att börja trycka på utropstecknet ibland.

Sen hör det ju till att vissa troligen postar ironiska inlägg av den typen som ARMADA AR5 beskriver. Men det blir ju ofta inte så kul eftersom det inte är så lätt att veta om personen är seriös eller inte. Alltså, lägg ner?

Vad vore detta forum utan något ironiskt inlägg emellanåt? Lite kul ska man väl få ha ;)

Men absolut, klanka inte ned på folk för att de är nybörjare, det är bara fegt.

Bra sagt, men man bör inte glömma bort att lära folk använda sök-funktionen. Hänger man på ett forum varje dag, blir man rätt less om man ser frågan "vad är dropp" varje dag.

Hänger rätt mycket på ett mc-forum där moderatorerna är rätt hårda, vilket jag tycker är mycket bra. Skriver någon något dumt försvinner det fort. Trådar där svaret finns om man söker låses med hänvisning till redan befintlig tråd. Detta medför ett mycket städat och trevligt forum =)

Tillbaka
Topp