Trick på studsmatta

Trick på studsmatta
Backflip, Frontflip, Backfull 180, Sideflip, Misty 540 -720,
Sideflip 180, Bio 540 mute, och lite snurrar och så ..

Senast ändrad:
Trick på studsmatta
1080, framvolt bakåtvolt. Bakåtvolt är skönaste tricken, läskigt i början men inte så jätte svårt. Gäller bara att satsa allt å inte hoppa bakåt för mkt för då kommer man att åka ur

Trick på studsmatta
först tar man så mycket studs man kan, när man har gjort det gör man en överroterad backflip och landar med ryggen på kanten på studsmattan, sen välter man långsamt men säkert från ryggstälningen ner på nacken från studsmattan.
Detta har jag gjort och det var inte särskiljt skönt

Trick på studsmatta
Backflip,Underflip Mute,Lincoln,Frontflip,Misty 5,Misty 7,Misty 9,Dspin 7,Dspin 9,900,1080,Rodeo 5,Rodeo 7

Trick på studsmatta
rodeo 540, backflip, frontflip, frontflip 180 (vet inte va de heter på skid sprake :P),frontflip 360, jump in to lotus :D den e asa cool man hoppar i i lotus o landar på röven (om ni vet va lotus e), cork 540, flying, backflip 360, 720, 900, nästan 1080 och massa konstiga volter ja kan göra en skiiiit höööög backflip. ajuste ja kan göra lotus backflip de e ganska så asa cooolt osså kan ja snurrar in till lotus sen kna ja massa annat t.ex. huvudstudds mm. :D kan massa skit som man inte behöver kunna :D

Trick på studsmatta
tja kanske inte så svårt men rygg frontflip till rygg..

men annars kanske rodeo 540 eller dubbel backflip (satt av misstag när en vän skulle skjuta upp mig)

Trick på studsmatta
bio spinn är väll cork fats framåt (nu kanske jag är ute på djup vatten?) så det borde bli en snurr som man lägger lite på sidan framåt.

Trick på studsmatta
jag skulle göra en kullibytta upp en gång...tog springande fart och båda händerna på kanten för att svinga mig över. men fastnade med huvet på udnersidan relingen så slog i rygen i relingen och ner på huvvet i marken..nog det bästa jag har gjort asså :)

Trick på studsmatta
typ cork 9,backflip,lincon..
en gång gjode jag backflip å flög framåt (som mollbergare) å landade med bröstet på kanten å ramalde med huvude ner i marken det va inte skönt..

DEN SOM SÄTTER D-SPIN 180 ÄR KLART MIN GUD :D

Senast ändrad:

Snödjup

Tillbaka
Topp