gurra-gurra-gurra
Ny medlem
Trick på studsmatta
cork 1000 med japan på
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
hur gör man mcTwist?jibb3r sa:Wannabe_Jackass sa:fan jag vill ha en sån där stor studsmatta!!!!!HAr bara hoppat trampets...då satte jag 720,magplask,bakåt/framåt volt,Mctwist.....
jag tror att en Mctwist är ett annat ord för misty 5..jibb3r sa:hur gör man mcTwist?jibb3r sa:Wannabe_Jackass sa:fan jag vill ha en sån där stor studsmatta!!!!!HAr bara hoppat trampets...då satte jag 720,magplask,bakåt/framåt volt,Mctwist.....
nää McTwist tror jag är ett annat ord för backfull, fast jag kan ha fel ..jeppenator sa:jag tror att en Mctwist är ett annat ord för misty 5..jibb3r sa:hur gör man mcTwist?
också kallat rodeo 720!!:Padam_h sa:d-7 rodeo7 o ghettoflip som är mitt eget trixsom en volt mellan sido och bakåt + 360
mmhhaa sa:Typ jag suger på studsmatta men jag e ganska stolt över min 540 med en grab under foten.
jaa de e ett sätt å trixa på wikmanH_Wikman sa:jag hoppade upp i luften tog en flygfisk å sög av den så den stööna sen landade jag på nacken och dog nu ligger jag i hellvetet å skriver detta!!
Mctwist e misty 540true sa:nää McTwist tror jag är ett annat ord för backfull, fast jag kan ha fel ..jeppenator sa:jag tror att en Mctwist är ett annat ord för misty 5..jibb3r sa:hur gör man mcTwist?
misty 7.ENER sa:hallå vad är 360 framåtvolt?? finn det ett namn för det ??
en rak framåtvolt medan du gör en 360 blir det inte en frontflip 360 då:/ misty går ju inte rakt över som en framåtvolt lr har jag fel?Huggybear sa:misty 7.ENER sa:hallå vad är 360 framåtvolt?? finn det ett namn för det ??
Och vart fan har jag skrivit de?P_to_da_G sa:mmhhaa sa:Typ jag suger på studsmatta men jag e ganska stolt över min 540 med en grab under foten.
HUvva du ska väll inte göra så dumma bögfasoner! Usch och fy Wikman!park_pojken sa:jaa de e ett sätt å trixa på wikmanH_Wikman sa:jag hoppade upp i luften tog en flygfisk å sög av den så den stööna sen landade jag på nacken och dog nu ligger jag i hellvetet å skriver detta!!![]()
Mctwist är väl ändå backflip 180 i pipe med skateboard och kanske snowboard?karl_pedal sa:Mctwist e misty 540true sa:nää McTwist tror jag är ett annat ord för backfull, fast jag kan ha fel ..jeppenator sa:jag tror att en Mctwist är ett annat ord för misty 5..