Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
bestämde mig för att tejpa kanterna på skidorna och köra på mattan... Gick rätt bra, till jag skulle sätta en mutegrab fronttail. Min kompis, som var på mattan samtigt (med sina skidor..) fastnade i mina och jag slungades ut med en helvetes fart. Flög över staketet och landade i min sura grannes sandlåda... Bröt svanskotan och stukade handleden. Måste tillägga att min granne satt bredvid och åt middag med sin man.. :P Min kompis landade i häcken på andra sidan tomten, så hon klarade sig skapligt..
jag sätter bara typ backflip california role540 (stavning?)och frontflip och typ d-spin 540-720 lite lättare grejjer har ingen egen stuts matta men snart kanske:D
men shit, alla suger verkligen, e ja den enda som kan landa mina tricks...man ska fan inte flyga över hela mattan när man gör backflip, man ska landa på samma ställe..(mästaren talar)
ja klarade den helt rent första gången.. sen har ja klarat en jäkla massa andra saker...frontflip 540 och LANDAT. sen har ja grejat alla möjliga backflipkombos..180 360 och dubbel ut från studsmattan mm..., vi hade en såndär fet matta nedanför. och tro faan inte att ja ljuger!!!
"men shit, alla suger verkligen, e ja den enda som kan landa mina tricks...man ska fan inte flyga över hela mattan när man gör backflip, man ska landa på samma ställe..(mästaren talar)
ja klarade den helt rent första gången.. sen har ja klarat en jäkla massa andra saker...frontflip 540 och LANDAT. sen har ja grejat alla möjliga backflipkombos..180 360 och dubbel ut från studsmattan mm..., vi hade en såndär fet matta nedanför. och tro faan inte att ja ljuger!!!"
HAHAHAHA jag hoppas som fan att du skämtar. "Frontflip 540 och landat" hahahaha. Dra din frontflip med 6 varvs skruvar så kanske du får du skryta :P Haha min lillasyrra är 8 år och kan dra backflip och landa i mitten, skulle det vara svårt eller nåt ? "mästaren" . Fortsätt hoppa men kom ner på jorden.
cork 720 :d
det är assvårt men när man väl får igång det så kan på ett sätt jag inte kan förklara räta upp sig o landa någorlunda rakt. annars är en mute 1080 alltid hippt dock händer det inte så ofta, men några gånger:D
Efter att ha gjort en frontflip så hamnade knät på käke så att......
underkäken sprack rakt ner på två ställen. det högra käk fästet lossnade.
5 tänder i överkäken åkte rakt bak 2 cm och sedan 0,5 cm upp i gommen tre tänder i underkäken med tillhörande tandkött hängde i nåra trådar.
jag gick därefter till tandläkare som skickade mig på remiss till eastmann institutet. där går jag nu 1 gång i månade trots att det är 2,5 år sedan olyckan. jag har rotfyllt ca: 25 gånger.
jag han inte äta hårda asker som knäckebröd och kexchoklad med framtänderna. jag beräkanas tappa 3-6 tänder när jag är i åldern 20-24.
har bevis för allt om det är någon som tvivlar.
och om någon bryr sig så spelade jag inenbandy och fick en klubba på käken så underkäken sprack upp igen. mindre skojj. hur många av er har sytt i tandköttet???