Trick-Tips Update

• Trådstartare Trådstartare Deleted member 50799
  • Start datum Start datum
D

Deleted member 50799

Guest
Trick-Tips Update
Hej alla! Som ni nog vet finns det en "Trickstips" avdelning i artiklar. Det är ju jätte bra och det har hjälp mej i trick såsom "Backflip" Lincoln" "540" m,m. Men jag tkr att lite förnyelse behövs, lite nya trick och saker som "butters" och sånt. Några trick jag skulle vilja se är: frontflip, Misty 5, Flatspin 5, Backfull(Puckeltrick men ändå). Finns det några fler som tkr som jag och vill ha lite fler tricktips? Ni kan gärna komma med fler förslag om trick som skulle kunna finnas.

Trick-Tips Update
Jag vet inte hur många trådar det har startats om dethär... men om massa folk skriver till johan så kanske det löser sig...

Trick-Tips Update
men hur svårt äre o göra en ny, ta en/flera bra åkare kom på nåra tricks dom kan, låt dom köra dom, o sedan spela in berättar röst när dom säger hur dom gör:P svvårt kan det liksom inte va alls:P eller så gör man så att om man kan ett trick som inte finns med där, så filmar man det, lägger till röster som berättar, sedan skickar man till johan o ber han lägga in??

Trick-Tips Update
de kommer en ny! chilla lite bara.. dom måste ha tid att planera och igenomföra.. så ta de lungt så får ni snart se på grejjer!

Tillbaka
Topp