Tricks=?

• Trådstartare Trådstartare speedy-92
  • Start datum Start datum
S

speedy-92

Guest
Tricks=?
Skulle någon kunna göra en såndärn ny trickstips fför den där Jacob westers börjar bli lite föråldrad och det finns ju många fler och det har ju kommit många nya tricks på den senaste tiden...

Speedy

Tricks=?
ni skidsnobbar borde chilla lite ;) , jag tycker dom borde göra en tricktips för snowboardåkare! :S finns ju inte :S

Senast ändrad:
Tricks=?
trapp91 sa:
ni skidsnobbar borde chilla lite ;) , jag tycker dom borde göra en tricktips för snowboardåkare! :S finns ju inte :S
www.tacky.se

den sidan är väl för er snowboard åkare?

www.freeride.se är ju skandinaviens största SKIDSAJT?? :)

kanske inte så konstigt att de inte finns tricktips för snowboard på en skidinriktad sida..

Tricks=?
jeppenator sa:
trapp91 sa:
www.tacky.se

kanske inte så konstigt att de inte finns tricktips för snowboard på en skidinriktad sida..
jävla diskriminering jeppe!! :P
men det är ju inte bara en skidsajt. Man skulle ju kunna bry sig lite om alla brädåkare på sidan menar jag :P
sen kan d ta en titt på tricktipsen på tacky, dom är inte bra, och verkligen inte fullständiga! :(
och meningen med mitt inlägg var att påpeka erat ganska perfekta tricktips, vad är det för fel på den? hur mycket mer info behöver man för att göra en 360/540???
sen tror jag inte jättemånga har nytta av tex hur man gör en kangarooflip, om man vill uppdatera för nya trick...

Senast ändrad:
Tricks=?
trapp91 sa:
jeppenator sa:
trapp91 sa:
www.tacky.se

men det är ju inte bara en skidsajt. Man skulle ju kunna bry sig lite om alla brädåkare på sidan menar jag :P
sen kan d ta en titt på tricktipsen på tacky, dom är inte bra, och verkligen inte fullständiga! :(
och meningen med mitt inlägg var att påpeka erat ganska perfekta tricktips, vad är det för fel på den? hur mycket mer info behöver man för att göra en 360/540???
sen tror jag inte jättemånga har nytta av tex hur man gör en kangarooflip, om man vill uppdatera för nya trick...
jag vill inte diskriminera någon och har inget emot snowboarders då många polare åker bräda.. men grejjen är den att du borde tjata på tacky istället för på freeride.. så att snowboardåkarna får bättre tricktips där.. och skidåkarna får bättre här..

Tricks=?
jeppenator sa:
trapp91 sa:
jeppenator sa:
www.tacky.se

jag vill inte diskriminera någon och har inget emot snowboarders då många polare åker bräda.. men grejjen är den att du borde tjata på tacky istället för på freeride.. så att snowboardåkarna får bättre tricktips där.. och skidåkarna får bättre här..
nej det var faktisk ingen seriös anklagelse ;)
Saken är den att FR är en mycket bättre och roligare sida :), men får väll försöka tjata på dem, inte alls säker på att det funkar, tillbaka ontopic!

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp