Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jo men nator kan tricken, han är duktig på att prata osv.Giro sa:Jag tror nog att det är bättre att ta in någon mer etablerad åkare. Kan inte riktigt komma på någon just nu.
tror inte han är så insatt i allt det nya inom den delen av sporten. eller?simon_l sa:Henrik Windstedt!
Ernst Happel tycker jag.Flerkz-thecalle sa:henrik harlaut tycker jag.
haha! är du dum i huvudet?hellbergarn sa:tror inte han är så insatt i allt det nya inom den delen av sporten. eller?simon_l sa:Henrik Windstedt!
Nej men du verkar vara efter en sådan intelligensbefriad kommentar. Ställde det mer som en fråga och jag tror faktiskt inte att han kan allt om nya dubbelgrabar och olika dubbelcorks. Inte alls lika mycket som många andra. Jeppenator har säker bättre koll på det. Det betyder dock inte att han skulle vara en bättre kommentator eller trevligare att lyssna på.eHolmberg sa:haha! är du dum i huvudet?hellbergarn sa:tror inte han är så insatt i allt det nya inom den delen av sporten. eller?simon_l sa:Henrik Windstedt!
Rätt!nealsson sa:Ernst Kirschteiger!
lät som ett bra alternativMannen-som-surfar sa:Adam Falk, Kim B, S2H killarna
Hört att han har de feetaste ryhmesen att lägga till alla åkareeFlerkz-Pojken sa:Jag tror på Ronnie rewi bas hasan han är en jävel på att prata!