TV kommentatorer på Peak Performance King of Style

Någon som kan tricken iaf... Kanske... JEPPENATOR

Jag tror nog att det är bättre att ta in någon mer etablerad åkare. Kan inte riktigt komma på någon just nu.

Varför inte PK hunder. Han är ju ändå skadad och kan inte åka, tror han skulle passa bra för det.

Giro sa:
Jag tror nog att det är bättre att ta in någon mer etablerad åkare. Kan inte riktigt komma på någon just nu.
Jo men nator kan tricken, han är duktig på att prata osv.

Pk pratar ju norska, haha.

Men henrik winstedt kanske skulle vara ett alternativ.

eHolmberg sa:
hellbergarn sa:
simon_l sa:
tror inte han är så insatt i allt det nya inom den delen av sporten. eller?
haha! är du dum i huvudet?
Nej men du verkar vara efter en sådan intelligensbefriad kommentar. Ställde det mer som en fråga och jag tror faktiskt inte att han kan allt om nya dubbelgrabar och olika dubbelcorks. Inte alls lika mycket som många andra. Jeppenator har säker bättre koll på det. Det betyder dock inte att han skulle vara en bättre kommentator eller trevligare att lyssna på.

henke windstedt kommer vara expertsnackare. och angående om han har koll eller inte så tror jag (no offense jeppenator), att han bra mycket bättre koll än de flesta.

peaceJ

Vore grymt om windstedt gjorde det! Han har ju kontrakt med peak. Tror dock inte han "vill" på ett sånt här event. jag tycker iaf det skulle kännas onaturligt för henke står, enligt mig, för motsatsen till allt detta!

Tillbaka
Topp