patriknorling
Ny medlem
TV kommentatorer på Peak Performance King of Style
jag!!!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
varför ska kommentatorn just vara svensk?jibbkrille sa:jäppenejtöör!! Men om Luke Van Valin kunde svenska så skulle han äga!!
indeedfnacke sa:lich king
verkar som alla missat det och fortsätter skriva.. hahaJWester sa:henke windstedt kommer vara expertsnackare. och angående om han har koll eller inte så tror jag (no offense jeppenator), att han bra mycket bättre koll än de flesta.
peaceJ
fredrisch sa:adam falk och jeppenator, lätt!
word.Hjalles sa:Hjalmar Söderling
Thisdant sa:verkar som alla missat det och fortsätter skriva.. hahaJWester sa:henke windstedt kommer vara expertsnackare. och angående om han har koll eller inte så tror jag (no offense jeppenator), att han bra mycket bättre koll än de flesta.
peaceJ
sjukt nice det skulle vara med Carl-Jan alltså!melgibson sa:carl-jan!
Bjo-rnR sa:
Lär sig inte dagens ungdomar att läsa?JWester sa:henke windstedt kommer vara expertsnackare. och angående om han har koll eller inte så tror jag (no offense jeppenator), att han bra mycket bättre koll än de flesta.
peaceJ
Vet inte riktigt, men det är inte så ofta man hör kommentatorer som snackar andra språk i svt elr? så ja tror de väljer svenska kommentatorer i första hand ialf :Pmagnusericsson sa:varför ska kommentatorn just vara svensk?jibbkrille sa:jäppenejtöör!! Men om Luke Van Valin kunde svenska så skulle han äga!!
Luke van valin är ju kung.
ta den jäveln!
det tycker jag med!nHamberg sa:alla flerkzarna?
WOOOOOOOOOORD!fnacke sa:lich king