två fråger :P!!

• Trådstartare Trådstartare skier13
  • Start datum Start datum
S

skier13

Guest
jag e 12 nyligen och jag sätter typ 360 med safety grab, mute, safety grab o nästan 540 .... jag undrar bara om jag e dåli för min ålder.. lite töntit men ändå .
och så vill jag gjärna få lite tips om 540 .. måste de va i as stort hopp elr räcker det med ett inte så stort (3-4 meter ) gjärna hur man ska snurra o så :P

ja alltså jag har aldrig vart med om en 12åring som inte har satt fakie 900. ärligt grabben att söka respons är bara hur löjligt som helst. var nöjd med det du kan göra istället och sök inte bekräftelse, det är det värsta som finns.

Tror inte att det finns nån speciell standar för vilka / vilket trick man ska sätta vid en viss ålder, så tyvärr.

Det posetiva är att du kommer få dig ett gott skratt åt detta/dig själv när du blir äldre och förhoppningsvis mognare.

Ring mej när du sätter sw 1080 me jons front mute grab. (?)

Men vafan! Såga inte grabben så mycket, har ni inge bra att säga kan ni väl bespara er tiden det tar att skriva det.

Jag tycker du låter rätt grym, men det handlar ju inet bara om att hoppa en bra skidåkare är en sån som bemästrar allt. Kör bara på, 540 kan jag inet hjälpa dig med, tänkte försöka mig på det själv nu när det blir sportlov.

nej du är inte dålig.jag är också 12 år och jag lärde mig 360 safety 540 och 720 iår och det går att göra 540 i ett 3-4 meters hopp..

asså anledningen till den frågan var för alla min " kompisar" säjer att ja suger men jag förstår att det låter lite korkat men ändå tack för alla svar :D

asså jag tycker det är bra att kunna göra en 360,

jag klarade det först iår och jag är 14, fast jag har ju inte kört twintips så länge

hade ///tias

oroa dig inte för vad du kan el inte kan... bry dig mer om vad du vill lära dig o försök sätta dem istället... och om du vill ha svar på frågan hade jag precis lärt mig carva när jag var 12... men så bor jag ju också i söder....

alvarligt asså okey 12 år? jag e 17 och jag e inte så jävla bra! har inte ens gjort en 360 ;(
rent ut sakt så bryr jag mig inte jag kör mitt eget race och föröker att pressa mig själv... klarar jag inte en 540 förnsen jag är 19-20 .. spelar ingen roll så länge man tycker det e kul så fortsätter man..

Vilka snälla kompisar du har!

Kom igen grabben, jag är dubbelt så gammal som du och på ungefär samma nivå när det gäller jibbing.

Där har vi Jme, som inte kan ge någon/ något bra kredit, förutom sig själv då!

Piss on you!

tja. haha. det e coolt o sätta det när man e 12. du e fan inte dålig för din ålder. jag drog typ 720 som bäst. o 360 med nån grab kanske. 540 går ju o göra på en kick som e typ 0,5 meter hör o en flygtur på 3 meter kanske. de e bara snurra som fan :D keep up the goood work!

håller med Jme.. killen tycker typ att han är asball o vill visa det i forumet. och formulerar det som en fråga. löjligt och omoget

nepp..du duger.. när ja var 12 så gjorde ja nästan* lincoln loop.. (när ja ramlade)

Nje. Håller med erch försök klara 540 själv det.Du känar på det i längden.Och det är roligare att klara något själv utan andras tips och råd

Nje. Håller med erch försök klara 540 själv det.Du känar på det i längden.Och det är roligare att klara något själv utan andras tips och råd

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp