Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Symmetriska parkskidor monteras alltid mitt på linjen så vitt jag vet.rezonen sa:Okej dom verkade bra kör nog på dom. Hur ska dom vara monterade om jag kommer kära ca 75% park o 25% pist? +2,+1,0,-1,-2 ??
ok, funkar det bra i parken lr?jo_jibber sa:montera bindningen 1-2 cm bakom exakt mitt om du ska köra pist med.
till den andra grappen: ba o kötta på! jag är 173 och kör på ross s4 181cm
får bli 176 då! :Djo_jibber sa:jag kör bara park, bortsett från någon transport sträcka och nån omväg i lite puder.
mittmonterat så går det hur fint som hällst
Jag knäckte en skida förra året i Alperna (en rossignol pistracer med ett par år på nacken) och hade då en skiddag kvar. Då testade jag ett par mittmonterade bara för sakens skull. Visst var det inte samma sak i backen och man fick jobba lite på ett annat sätt än med Rossignol storslalomskidan, det till trots så fungerade det helt klart =) Det låter dessutom som att du kommer hålla till mest i parken och förmodligen inte kommer ligga på carvingsvängar i pisten hela dagarna så kör på mittmontering du (speciellt om du ändå spanar in symmetriska lagg som är gjorda för mittmontering).rezonen sa:Om jag ska köra ca 75% park och 25% pist kommer de gå bra med mittmontering då?