Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
men om du nu inte ska hoppa skulle jag påstå att du lika gärna kan hyra ett parvanliga skidor, elelr ä du king på å åka baklänges? rätta mig om jag har fel men ja skulle hyra skidor som pasar min åkstil, så de ä mitt tips till dig, rätta mig gärna om jag har fel.
mm skulle ockås hyra ett par skidor som passar min åkstil..."onödigt" med twintip annars..... men om du vill ha lite extra skojj i backen så ta twintip
Hyr ett par pröva och se om du tycker det är kul. Tröttnar du så är det ju bara att gå till skidboden och byta ner dig till ett par vanliga pistsmiskare då twintipsen brukar stå högre i pris.
Jag ska beställa ett par K2 PE så fort som möjligt men jag har inte mina pjäxor i närheten och kan därmed inte fylla i den rutan. Så jag skulle vilja beställa skidan med bindningarna löst! Men hur gör jag för att göra det? räcker det med att strunta i och välja placering av bindningen och måttet på pjäxan? eller måste jag skriva något extra?