TYG till egen hoddie ?

ahlbinalbatross

Ny medlem
TYG till egen hoddie ?
tja efter som jag bor i dom djupa mörka skogarna i värmland där de inte finns nån tyg butik :(
så undrar jag var men kan åka (hellst i värmland) och köpa tyger till att sy en egen tröjja
hejsan hoppsan lillebror ;)

TYG till egen hoddie ?
tvivlar inte en sekund på att typ karlstad har tygaffärer iaf :) enda staden jag vet i värmland typ, men de har garanterat tygaffärer :)

TYG till egen hoddie ?
gåre inte o goggla fram nån cool sida?
Tror nog beställa från internet är ett bra altenativ:)
Dock så vet ja ingen sida, men google vet nog flera:D

TYG till egen hoddie ?
Kolla tradera, där kan du göra kap. Iaf då det gäller tyg till green/blue-screen, men har hittat andra tyger också som lämpar sig för tröjor/hoodies. Mycket billigare än butik, men man får vara lite mer tålmodig dock. Så det är väl beroende på om du vill åt billigt pris eller om du vill åt tyget snabbt.

TYG till egen hoddie ?
affelito sa:
Vad är en "hoddie"? :S nått nytt eller?
alltså sjukt meningslöst inlägg, för det första har ingen skrivit i tråden på flera veckor, sen drar du upp den för att kritisera hans stavning! det är ju som om någon nu skulle gnälla att du skrev "nått" när det heter "något", seriöst palla vara så jävla petig, alla vet ju vad han menar så skit i om han skrev två D ist för två O,

ingen klagade eftersom att alla fattade, men tydligen inte du

TYG till egen hoddie ?
Fråga din slöjdlärare^^....?!
Hha "efter som jag bor i dom djupa mörka skogarna i värmland där de inte finns nån tyg butik :(
" hah ;)

TYG till egen hoddie ?
Jag har gjort 2 tröjor nyligen, om du behöver några tips så är det bara att fråga på.. Bilder eller så :)

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp