Ulricehamns backen!

ekdahl

Ny medlem
just nu går inte boxarna att köra på för dom lägger snö i den backen, sen när dom lagt snön så ska dom börja spruta för hopp i stora backen :)

Josslo

Ny medlem
mm hörde det..började dom itne spruta ltie lätt inatt som dom ska bygga me i stora backen?

Tallismanen

Ny medlem
Jag och mina polare var där idag. det var bra med snö i backen men bara massa kassa små egen byggna hopp eller ska jag säga gupp. alla railsen var nedtagana och låg i en hög.
Dom hade börjat bygga lite på ett bigjump.
annars var det kul. Och många fina brudar var de :)

danne k

P

prgGray

Guest
var där igår platåer på typ 10, 5 och 7 meter.
sen finns det som tr4pp sa typ 100 egengjorda hopp och skyfflar tror jag man kan låna :D

J

JoInt-1992

Guest
Jag har en fråga

Har någon varit U-hamn den senaste veckan? såfall skulle jag bara kolla om det fanns något hopp uppe eller rail

linder

Ny medlem
TT-JONTHE sa:
Jag har en fråga

Har någon varit U-hamn den senaste veckan? såfall skulle jag bara kolla om det fanns något hopp uppe eller rail
asså... helvete... lär dig läsa..

" Av: prgGray | 2007-02-15 08:37 Citera
var där igår platåer på typ 10, 5 och 7 meter.
sen finns det som tr4pp sa typ 100 egengjorda hopp och skyfflar tror jag man kan låna :D"

alltså va han där den 14'e...
du skrev den 17'e...

alltså senaste veckan ...

Steffo71

Ny medlem
Är det överbefolkat i backen på Ons kvällar då det är halva priset på liftkort jämfört med övriga vardag kvällar?

Lundvall

Ny medlem
Någon som vet någonting om snowshow som kommer till ulricehamn den 23/2 dvs. på fredag.. http://www.snowshow.se , där kan man teckna gratis liftkort, Men man måste ha de för att kunna åka där på fredag, de låttas ut pris mm. Läs informationen o allt som finns på deras sida. Jag tycker bara de är konstigt att Uce eller BAcken inte har gjort reklam för det, eller de kanske de har, vart ju inte där v.7..

ekdahl

Ny medlem
haha aldrig hört talas om någon snowshow, får kolla upp det närmare idag. skriver ikväll om jag kommer ihåg det.

tooj

Ny medlem
nae Lundvall... aldrig hört talas om... men det låter ju najs som fan =)
det ska man väl orka ta sig på =)

ekdahl

Ny medlem
det ska vara någon snowshow i ulricehamn nu på fredag, tycker att det låter sjukt töntigt bara.

J

JoInt-1992

Guest
Palla ha snowshow i Ullrice hamn säger jag bara. Skall det va något spec nu på lördag`för skall kanske dra dit då och pallar inte om det är massa speciella saker

J

JoInt-1992

Guest
ekdahl sa:
kommer du ifrån götte Borg eller? det ska vara massa folk och hoppen kommer kanske vara avstängda cp-jonte
OK! Ja jag bor i Göteborg och då får man la hitta något kul om dom e avstängda. nästa rätt namn byt ut CP mot TT

Josslo

Ny medlem
vadå ska hoppen vara stängda på lördag? hopaps fan inte det för vi e ett helt gäng som will be there i helgen!

tooj

Ny medlem
och så var det,,, katastrof i backen idag :p
haha.
nöja sig med att hoppa på upplogade vallar i backen :)

creds till speakern som fan aldrig gav upp iallafall :p

ekdahl

Ny medlem
men moget att ha en äcklig "skicross"(en liten utstakad bana för muppiga barn) mitt i landningen på vårt hopp.

jävla mongos säger jag till dom som kom på det

ekdahl

Ny medlem
stora hoppet i sig är bra tycker jag, grejjen är att dom som pistar nu inte kan fixa en bra landning.

ekdahl

Ny medlem
liten bilder från träningen igår.

jag testhopp

victor testhopp

edward 3 mute

jacob edman

edward 3 steeze

jacob edman

ekdahl på hashplanka? nej det är edmundo

micke goes high

ekdahl sw7 mute

ekdahl sw 7 mute

edward kör brett

J

JoInt-1992

Guest
Jag har en fråga någon som skall till Ullricehamn imon söndag? skall dit bara veta så man kan se om man ser er:D

Vit rutig jacka bruna randiga brallor fujative

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Advertisement
Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp