Undrar om någon tycker detta är okej?

• Trådstartare Trådstartare rrens
  • Start datum Start datum
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
R

rrens

Guest
. Kom förbi den här filmen.

inte fatt verka tönt , men fan va hemskt. :|

vafffö lägga in den här på freeride tror ju inte att folk vill de den iallafall

DanYb0i sa:
öh Okej?, vrf lägger du ut detta på FR om jag får fråga ?
Sorry, har inget med FR att göra men asså jag kom förbi filmen som sagt. Ville bara visa hur dum i huvudet man kan va. Men jag måste säga som marer. Det är livet. vad kan vi göra åt saken? :l

Ska vi se helt krasst på det hela är det kött och djurhantering som vanligt. Skillnaden är att i Sverige ses hundar, katter och hästar som husdjur. Åker vi till Indien ses ju kon som helig och muslimerna skulle aldrig komma på tanken att äta gris så vilka som är sjuka i huvudet och vilka som har rätt är varken upp till dig mig eller er att döma så varför lägga upp något om djur på Freeride som handlar om sport.. Vill du ha sympati och göra något tycker jag att du ska prova att ta kontakt med http://djurensvannersriks.org/ eller något annat som har gjort det till sin livs uppgift att rädd djuren. Själv är jag mera orolig över dom varma vintrarna och att jag inte ska kunna åka skidor om några år.
Kalle gillar kött.

nej fyfan.Jag tycker ju om hundar!! kina måste ju ha nåt fel i huvet!!!

orka lägga upp på FR!

HELVETE! jag hade lätt dödat dom som gjorde illa hundarna!

fyfan har en hund själv,fattar fan inte hur dom kan göra så mot hundar ;O

Alltså vad har dom flesta här för fall? Fattar ni inte att det är exakt samma sak att döda grisar/kor/whatever? Skillnaden är att här har dom fotat hur det går till, bli vegetarianer om ni tycker det är så hemskt att döda djur.

Little_Shredder sa:
nej fyfan.Jag tycker ju om hundar!! kina måste ju ha nåt fel i huvet!!!
Så alla som dödar något djur någon annan tycker om har fel i huvudet? Och for your information så är Kina ett land.

Senast ändrad:
jag äter hellre en kines än någon hund..

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp