undrar över en sak.

• Trådstartare Trådstartare obbbaa
  • Start datum Start datum
O

obbbaa

Guest
undrar över en sak.
jag tror jag ska flytta fram min bindning mer. ( om montera den ) men kommer skidan bli anorlunda efter att jag har redan har skruvat hål i skidan? tacksam för svar! :D

undrar över en sak.
nej de går bra.. se bara till att de nya hålet inte sitter allt för nära de gamla då de kan bli lite sämre o gå sönder,,

lämna in de på tex stadium eller intersport, dom är kunniga o tar bara typ 150kr för jobbet

undrar över en sak.
alwaysCrash sa:
nej de går bra.. se bara till att de nya hålet inte sitter allt för nära de gamla då de kan bli lite sämre o gå sönder,,

lämna in de på tex stadium eller intersport, dom är kunniga o tar bara typ 150kr för jobbet
Lyssna inte på han, han kraschar ju alltid. Lämna för guds skull inte in skidorna på intersport. De är abslout sämst i hela världen var det gäller alpin skidsport

undrar över en sak.
Se till att dom borrar dom nya hålen minst en centimeter från de gamla så ska de gå bra.

Ciao

undrar över en sak.
Ewasx sa:
alwaysCrash sa:

Lyssna inte på han, han kraschar ju alltid. Lämna för guds skull inte in skidorna på intersport. De är abslout sämst i hela världen var det gäller alpin skidsport
stadium är absoult ännu klåpigare att montera skidor!! lägg heldre lite mer pengar på att nån som kan gör jobbet.

Tillbaka
Topp