O
obbbaa
Guest
undrar över en sak.
jag tror jag ska flytta fram min bindning mer. ( om montera den ) men kommer skidan bli anorlunda efter att jag har redan har skruvat hål i skidan? tacksam för svar! :D
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Lyssna inte på han, han kraschar ju alltid. Lämna för guds skull inte in skidorna på intersport. De är abslout sämst i hela världen var det gäller alpin skidsportalwaysCrash sa:nej de går bra.. se bara till att de nya hålet inte sitter allt för nära de gamla då de kan bli lite sämre o gå sönder,,
lämna in de på tex stadium eller intersport, dom är kunniga o tar bara typ 150kr för jobbet
stadium är absoult ännu klåpigare att montera skidor!! lägg heldre lite mer pengar på att nån som kan gör jobbet.Ewasx sa:Lyssna inte på han, han kraschar ju alltid. Lämna för guds skull inte in skidorna på intersport. De är abslout sämst i hela världen var det gäller alpin skidsportalwaysCrash sa:nej de går bra.. se bara till att de nya hålet inte sitter allt för nära de gamla då de kan bli lite sämre o gå sönder,,
lämna in de på tex stadium eller intersport, dom är kunniga o tar bara typ 150kr för jobbet