updatera tricktips

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

charpentier

Ny medlem
updatera tricktips
Hej! jag tycker att man borde uppdatera tricktips lite nu när det kommit en flodvåg av massor av nya trick.. så varför har detta inte hänt ?? det vore bra om Jwester har tid nångån o uppdatera. så slipper vi alla frågor om vad som är det o hur man gör. jacobs tricktips är även lite kortfattat.men tricktipset med filmerna på är super..

tack på förhand

updatera tricktips
jag har skrivit till jonas om det men han bryr sej ny inte han sitter vill med hasse och surar.

updatera tricktips
ja och de är inte kul.. tänk nu på sommarn om man vill lära sig nåt riktigt svårt på stutsmatta för att sen kunna ha en liten chans o göra det på snö !

updatera tricktips
förlåt jag stava lite fel men det jag menar är att uppdatera det som finns på freeride istället för att hitta på massa nya grejer som te.x chaten.

updatera tricktips
Det har varit uppe i någon tråd innan, men ingenting har ju hänt?! Det är ett grymmt förslag och det kanske skulle funka ifall alla gjorde den tillsammans? man får skicka in filmer och så skriver någen en text utifrån tips alla har skrivit...

updatera tricktips
FredrikYngvesson sa:
jag har skrivit till jonas om det men han bryr sej ny inte han sitter vill med hasse och surar.
jonas?

förövrigt har det här diskuterats i ett X antal andra trådar

updatera tricktips
här har ni en bra tricklista

180:halvt varvs snurr
360:helt varvs snurr
Backflip:bakåtvolt
Frontflip:framåtvolt

Charpentier: Snickare

updatera tricktips
Deespin sa:
FredrikYngvesson sa:
jonas?

förövrigt har det här diskuterats i ett X antal andra trådar
ah men fortfarande har dedt inte skett något !? lite skumt ??

måste det vara wester skulle inte ''proffsen'' kunna hjälpa till på den här fronten.. för att stötta ´den nya vågan av newschoolers...

peace

updatera tricktips
ne men de vore najs o lära sig alla kängru flippar o dj flip samt dom nya grabsen.. der har ju kommit så sjult mycket nya tricks på senaste tiden tycker jag iaf dom vill man ju kunna..

updatera tricktips
mongoflip: försöka på en double backflip å bara komma runt 1,5 backflips å alltså landa på nacken.

detta trick har utförts ett antal ggr

Senast ändrad:
updatera tricktips
okej men försök o va lite seriösa .. de e är inte bara jag som tycker det här det många fler ....

updatera tricktips
ja fan, vore sjyst att uppdatera tricktipsen . Men det ligger väl lite jobb bakom det också. Först ska man ut i backen och köra dom där tricken sen ska man in och skriva om dom också, det är inte bara liksom.

updatera tricktips
fredrik_p sa:
ja fan, vore sjyst att uppdatera tricktipsen . Men det ligger väl lite jobb bakom det också. Först ska man ut i backen och köra dom där tricken sen ska man in och skriva om dom också, det är inte bara liksom.
jo men wester o jon vet väl hur dom gör sina trick ;D och det borde uppdateras .. känns som det var ungefär 6år sen elr mer som det blev ett tricktips ?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp