A
aeriksson
Guest
UPPDATERAD:Studsmatte camp i sandviken 16-17 Juni
Så jag kan skriva upp dig?Titti540 sa:jag komemr:P hehehhehehetack för att ni satt jag var välkommen ändå:S:P men de blir kul:D
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Så jag kan skriva upp dig?Titti540 sa:jag komemr:P hehehhehehetack för att ni satt jag var välkommen ändå:S:P men de blir kul:D
ja. men jag kommer bara sitta där å hata. moahahha. njej då. skriv upp mejaeriksson sa:Så jag kan skriva upp dig?Titti540 sa:jag komemr:P hehehhehehetack för att ni satt jag var välkommen ändå:S:P men de blir kul:D
![]()
Okej..Men det skulle vara bättre om lite mer informationDeespin sa:nej man måste inte ha med studsmatta som jag har fattat det^^
men det är ju självklart bättre om man kan ta med en..
Det blir nog problem om vi ska åka Tåg/Buss faktiskt.. men vi kanske löser de på något sätt ;>aeriksson sa:HÄrligt :D Kan ni ta med mattor ? Skulle vara bra,Vet inte riktigt hur många mattor vi har vi måste ju ha ett par stycken annars blir det ju inget ;\
aa det låter lite svårt men jag ska ta reda på hur många som kan ta med iaf :DRonnyWallberg sa:Det blir nog problem om vi ska åka Tåg/Buss faktiskt.. men vi kanske löser de på något sätt ;>aeriksson sa:HÄrligt :D Kan ni ta med mattor ? Skulle vara bra,Vet inte riktigt hur många mattor vi har vi måste ju ha ett par stycken annars blir det ju inget ;\
läättt!!kalleEnglund sa:jag har några sovplatser till övers men ni måste dela säng med ae
Går tåg från sthlm till Gävle,Sen går det bussar varannan halvtimme till sandvikensimon_ahlen sa:ja och några till kanske kommer om vi kan fixa skjuts de e ju ett problem bara att de e typ 30 mil till sandviken.men någon som vet om de går o byta tåg i stockholm o sen komma upp till sandviken?
ok ska väl höra om de kanske kan gå=)aeriksson sa:Går tåg från sthlm till Gävle,Sen går det bussar varannan halvtimme till sandvikensimon_ahlen sa:ja och några till kanske kommer om vi kan fixa skjuts de e ju ett problem bara att de e typ 30 mil till sandviken.men någon som vet om de går o byta tåg i stockholm o sen komma upp till sandviken?![]()
gå från centrum?...jeppenator sa:fint lina då hittar sääääkert alla.. måste man gå från centrum?
ja men kom hit då 90spänn you know så gör vi så. de funkar!!!!a_ahlnas sa:vafan jeppe får ja åka med dig från järvsö? du hämtar oss där o tar oss ner i landet på de sättet bara du kan! de blliga! säg så här du har vart med titti och så kommer ja till titti o så har du löst de där med skjuts till mora o sen cyklar vi resten.. nej men buss lr nåt. för ja orkar inte åka tåg till mora de kostar fett. ännu mer till gävle..
ja men din tågstation finns inte!Titti540 sa:ja men kom hit då 90spänn you know så gör vi så. de funkar!!!!a_ahlnas sa:vafan jeppe får ja åka med dig från järvsö? du hämtar oss där o tar oss ner i landet på de sättet bara du kan! de blliga! säg så här du har vart med titti och så kommer ja till titti o så har du löst de där med skjuts till mora o sen cyklar vi resten.. nej men buss lr nåt. för ja orkar inte åka tåg till mora de kostar fett. ännu mer till gävle..
är du snygg då?...carro_ski sa:jag kommer! :D
Okej då kan jag skriva upp dig då? :Dcarro_ski sa:jag kommer! :D
Har ett förslag på den fredag den 22 juni till söndagen (24 juni) SKulle va fett om du kunde ta med matta :Dhyllengren sa:är det på en helg så är jag antagligen skit-på!! tar gärna med matta också
Skriver upp dig iaf hihihyllengren sa:det låter vettigt... hoppas ja tar mig dit...:D