UPPDATERAD:Studsmatte camp i sandviken 16-17 Juni

• Trådstartare Trådstartare aeriksson
  • Start datum Start datum
nej man måste inte ha med studsmatta som jag har fattat det^^
men det är ju självklart bättre om man kan ta med en..

Deespin sa:
nej man måste inte ha med studsmatta som jag har fattat det^^
men det är ju självklart bättre om man kan ta med en..
Okej..Men det skulle vara bättre om lite mer information:) Kankse kmr .. Nån som kan skjutsa?:) ahah

jag kanske henkar om nån bjussar på mat, dricka, matta, sovplats duger gräset fint... SEn kanske skjuts till sandviken från la capital ?

HÄrligt :D Kan ni ta med mattor ? Skulle vara bra,Vet inte riktigt hur många mattor vi har vi måste ju ha ett par stycken annars blir det ju inget ;\

aeriksson sa:
HÄrligt :D Kan ni ta med mattor ? Skulle vara bra,Vet inte riktigt hur många mattor vi har vi måste ju ha ett par stycken annars blir det ju inget ;\
Det blir nog problem om vi ska åka Tåg/Buss faktiskt.. men vi kanske löser de på något sätt ;>

RonnyWallberg sa:
aeriksson sa:
Det blir nog problem om vi ska åka Tåg/Buss faktiskt.. men vi kanske löser de på något sätt ;>
aa det låter lite svårt men jag ska ta reda på hur många som kan ta med iaf :D

ja och några till kanske kommer om vi kan fixa skjuts de e ju ett problem bara att de e typ 30 mil till sandviken.men någon som vet om de går o byta tåg i stockholm o sen komma upp till sandviken?

simon_ahlen sa:
ja och några till kanske kommer om vi kan fixa skjuts de e ju ett problem bara att de e typ 30 mil till sandviken.men någon som vet om de går o byta tåg i stockholm o sen komma upp till sandviken?
Går tåg från sthlm till Gävle,Sen går det bussar varannan halvtimme till sandviken :)

aeriksson sa:
simon_ahlen sa:
Går tåg från sthlm till Gävle,Sen går det bussar varannan halvtimme till sandviken :)
ok ska väl höra om de kanske kan gå=)

vafan jeppe får ja åka med dig från järvsö? du hämtar oss där o tar oss ner i landet på de sättet bara du kan! de blliga! säg så här du har vart med titti och så kommer ja till titti o så har du löst de där med skjuts till mora o sen cyklar vi resten;).. nej men buss lr nåt. för ja orkar inte åka tåg till mora de kostar fett. ännu mer till gävle..

sen kanske vi som bor i sandviken kan hjälpa till att skjussa mattorna från resecentrum :P

a_ahlnas sa:
vafan jeppe får ja åka med dig från järvsö? du hämtar oss där o tar oss ner i landet på de sättet bara du kan! de blliga! säg så här du har vart med titti och så kommer ja till titti o så har du löst de där med skjuts till mora o sen cyklar vi resten;).. nej men buss lr nåt. för ja orkar inte åka tåg till mora de kostar fett. ännu mer till gävle..
ja men kom hit då 90spänn you know så gör vi så. de funkar!!!!

Annars kan man alla ta med sig typ 1meters mattor (1m raktöver) så får alla en varsinn hihihi :)

Titti540 sa:
a_ahlnas sa:
ja men kom hit då 90spänn you know så gör vi så. de funkar!!!!
ja men din tågstation finns inte!

vill ha datum för isf kan mna boka tåg redan nu och få de billigare.

hyllengren sa:
är det på en helg så är jag antagligen skit-på!! tar gärna med matta också
Har ett förslag på den fredag den 22 juni till söndagen (24 juni) SKulle va fett om du kunde ta med matta :D

Jag (Mattias Axelsson, Mathew)och Nima (Nima Gassemlo, Nima) kommer troligen. Utan studsmatta.

Fett mathew.. då ska vi köra klart våran battle

bra Hyllengren då jävlar ska de hoppas

Hur många mattor finns de nU?

Jag tror jag också kommer, nu blev alla glada va ?

Tillbaka
Topp