Uppdateringar på Freeride ?

klassy

Medlem
Ett litet önskemål, en förbättrad videospelare.

För någon dag sedan såg jag när Jeremie Heltz åker det brantaste jag har sett, men tyvärr anser jag att videospelaren är lite för liten och det borde finnas ett "large player". Jag är en sån person som inte gillar fullscreen då jag tabbar runt rätt mycket medan jag kollar.

Jag tryckte på redbull-loggan och såg på deras sida istället, i en mer lagom storlek.
Se här

Kanske ett "bioläge" som gör videospelaren större och sänker ljusstyrkan på bakgrunden, alltså forumet.

johan

Administrator
Funktionen för att @tagga medlemmar har varit trasig. Men nu ska det vara fritt fram att tagga personer, försöker du tagga någon du följer syns dessutom namnet nedanför textrutan.

johan

Administrator
Vi kastar ut gästboken på alla profilsidor och istället visas en summering av de senaste recensionerna, köp & sälj annonser, forum aktivitet, videoklipp och fotografier.

In och testa hur din sida ser ut:
https://www.freeride.se/member/view.php

Bonusfråga: från vems sida tog jag skärmdumpen?

johan

Administrator

Japp, äntligen. Nu stödjer vi 1080p i bra kvalitet när ni laddar upp direkt här på Freeride, så att ni får krispiga bilder.

johan

Administrator
Nu har det blivit lättare att bädda in filmer både i forumet och i kommentarer. Det räcker att lägga in länken så bäddas filmen in automatiskt, speciellt på mobilen var det svårt att få till de tidigare taggarna men som nu inte längre behövs.

Wille1504

Ny medlem
Hej!

Med Microsoft Edge uppkommer det ofta ett problem i form av att filmerna inte fyller hela videospelaren. Efter ett par omladdningar av sidan brukar det dock lösa sig. Jag använder för närvarande version 41.16299.248.0.
Skickar med en bild för att illustrera problemet.

Funderar även på hur meckigt det vore att få till chromecast-stöd på sidan. Om man använder datorn och chrome är det ju inga problem att casta hela fliken, men på mobilen är det omöjligt att visa filmerna som är uppladdade direkt till freeride eftersom de inte finns på t.ex. youtube. Är lite osäker på hur det fungerar, men kanske krävs det en app för det?

Med vänliga hälsningar
William

klassy

Medlem
Ett litet önskemål.
Finns det möjlighet att göra så [ nya inlägg ] även finns på mobilversionen av freerides forum?

madness

Medlem
Kan man göra en anmälningsfunktion på pm?
Fått 2 meddelande om att regga mig på sexsiter på 2 dagar nu.

Ake_Astrom

Medlem
Jag saknar möjligheten att anmäla en användare för spam typ.
Om den finns så ser jag den inte.
Nu har jag för andra dagen i rad fått meddelande från Aria019 med innehållet "Hi, I'm Aria 19 years old, my wet pussy want to have a dirty sex) write me - http : // sexbadoo.ml/aria19" (har medvetet lagt in mellanslag så att inte länken går att klicka på).

Känns som tveksam skidanknytning ;)

johan

Administrator

@madness
@Ake_Astrom Jag har nu lagt in en kraftfullare spamkontroll på PM när de skickas iväg, skulle det komma igenom spam får ni gärna skicka ett mail eller pm till mig så bygger vi på spamskyddet.

johan

Administrator
Tyvärr hade vi mera problem i natt. Men det är nu bortrensat och spamskyddet är utökat.

johan

Administrator
Urk, men bra att ni sa till. Nu är även den medlemmen spärrad och pm är rensade.

johan

Administrator
Idag har vi flyttat Freeride till en ny och snabbare server. Så allt håller på att justeras in.

Kända buggar:
Uppladdning av bilder till forum / köp & sälj / osv fungerar tyvärr inte.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Advertisement
Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp