utlänska afärer/webschoper bra dåligt ?

exsilver90

Ny medlem
hej jag funderar på att köpa skider från en fransk sida. det fins en länk till sidan om man går in på länkar här på freeride. min fråga är. är det nån som bestält från den eller andra utlänska sider? är det bra dåligt ??

Senast ändrad:
Köp från sport conrad! bästa sidan när det gäller att köpa skidor!

hur ska vi veta vilken sida du menar då du inte länkar? :X sen så som Waster säger är sport-conrad överlägset, inte sett nån sida som har bättre priser. och deras service är perfekt. snabb leverans och ifall något strular ringer man dom och får det förklarat, reklamation går också fint, tar lite längre tid bara :)

jeppenator sa:
Giro sa:
JWester sa:
du e ju schukt bra på at stava
du var inte så mycket bättre du Jwester... shcukt stavas sjukt! at stavas att:P
nä men titta.. ett levande bevis på en av dom få stackare som inte fötts med förmågan att förstå ironi..
Tror att det var lite ironi i Giro's inlägg också!

Och jag tycker inte att man ska klaga på stavfel för
det finns personer som har dysleksi (stavning)?:S
Jwester, svara på frågan istället!

till frågan; har ingen aning om den franska sidan men sport-conrad och blue-tomato
ska de inte va nåra problem att beställa ifrån! snabba, billiga och hyffsat säkra

Antar att den franska sidan är telemarks-pyrennees och den skall nog vara lika bra som sport-conrad och blue-tomato...

.. faaan man märker ju skillnad på de som fattar ironin och de som inte fattar den..

sen skyller de som inte fattar ironin, ifrån sig och säger typ: klart jag fattade, jag var också ironisk..

många ggr är det INTE alls så.. det syns ju lång jävla väg..

Giro .... det var INTE ironi.... han fattade NOLL..

/Pinn (lär er att se skillnaden för in i helvette)

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp