utse årets forum tråd

utse årets forum tråd
Kul initiativ, jag ska kolla runt lite...

Visst skall tråden vara rolig och sådär, men jag anser att "Ghetto is the truth"-tråden var lite för mycket flum, snarare alldeles för mycket...

Jag anser att vinnaren både bör vara humoristisk men även på en sådan nivå att inläggen skrivs på ett bra sätt. Sen så tycker jag att alla som läser tråden bör kunna få ut ngt av den, och när de sedan lämnar datorn för att gå ut och åka lite skidor, så kan de tänka på det de läst och applicera det i sin skidåkning...

Jag tycker att tråden med Roliga-saker-i-backen var rolig, men även Ragga-i-liften-tråden var bra... tyvärr levde den inte så länge, dvs. jag hoppas på ett uppsving. :-)

utse årets forum tråd
"Ghetto is the thruth" är riktigt bra, men "Eh...får jag smaka dina brätten?" och "Ragga brudar i liften" är helt klart dom Bästa :))

utse årets forum tråd
Mno:s guide från årets skidtestningar vinner helt klart min lista över årets bästa tråd. Intressantare tråd får man leta länge efter. Guiden till hur man blir av med en bakfylla hamnar också ganska så högt.

// Holmström

utse årets forum tråd
men herregud, "Ghetto is the truth" är inte så jävla kul som alla tkr :S Däremot "Nästan kändis" bör ta hem prisen för den var ju sinnessjuk skön!^^

utse årets forum tråd
Nästan kändis! fast 2005 har ju vart långt.. måsta söka igenom de äldre trådarna och kolla om det finns någon skönare!

/D

utse årets forum tråd
Geedo tråden handlar om ironi och åter ironi :P

en annan som var grymt kul var ju tråden som handlade om vart man kunde fixa sarg plast som finns vid hockey rinkar som skulle vara till boxbygge och Nojlas trodde han skulle bygga en takbox av sarg plast :P kommer dessvärre inte på vad tråden heter..

utse årets forum tråd
Jag hade tänkt att nominera "nästan känd" först. Men jag måste säga att "Ghetto is the truth" blev den mest oreglerade tråd jags läst. Helt enkelt löjlig.

utse årets forum tråd
Kaptenstofils inlägg "Fun parks", detta otyg! står högt på min lista över dom skönaste men i kategorin roligaste och flummigaste vinner nästan kändis utan några som hlst tvivel

När vi ändå håller på så kan vi väll utse årets bästa inlägg med?

Där röstar jag på Mno:s skidtestarguide

utse årets forum tråd
Lätt att NÄSTAN KÄNDIS ska vinna! Helt klockren med alla ironifyllda inlägg som antagligen är sanna.

Diggade detta inlägg

SV: Nästan kändis?
Av: Heinz_p online Datum: 2005-12-19 11:31:25

Chilla skrev:
" Min systers x-x-x pojkvän kände jonolssons kusin!.. det är nice"

Haha, det säger ju lite om din syster:P Är hon available?

utse årets forum tråd
"Nästan kändis" är inte originellt. För mig ska det vinnande bidraget vara originellt, väl avvägt (inte bara urspårat) och givetvis fyllt med olika välnyanserade svar, inte bara "hahahaha" som t ex i "Ghetto is the truth".

utse årets forum tråd
Jag skulle vilja utse http://www.freeride.nu/forum/thread.php?t=18389 till årets tråd. Lite "lätt" kvasi-filosofisk, väldigt urspårad, rolig, genomtänkta inlägg. Den har det mesta!!

Edit: Glömde att nämna att den "obligatoriska" pajkastningen och de personliga påhoppen även förekommer. :-D

Edit 2: Hoppsan! Såg precis att tråden inte var startad i år men det är ju iaf väldigt nära så jag tycker att den platsar här ändå! Många av svaren är ju skrivna i år....

utse årets forum tråd
Peronligen tycker jag att just den här tråden är en rätt het kanidat då den får en att hitta massor av roliga trådar man missat tidigare!

utse årets forum tråd
Jag håller lätt me bl.a min goda vän Dann-e, nästan kändis tråden var riktigt kul:D
spec. han som hade en pappa som dragit knät ur led när han spelade curling!, eller han som blivit kallad riksbög av J.W..

utse årets forum tråd
Får man lov att ångra sig?

Vad betyder den här skyten?
Det var en riktigt fin tråd, jag skrek nästan av skratt när jag såg den bilden.

Plus ett fint citat från inlägget som är värd att nämna:

SV: Vad betyder den här skylten?
Av: Jocke_Lindgren Datum: 2005-12-12 12:12:18

Att man inte får ta barn i rumpan under liftfärden. Det får vänta tills man kommer till värmestugan.

utse årets forum tråd
Twinchicks forumete fan klar vinnare hahahah

****haha jag läste inte så noga till början så trodde de handla om skider tills jag såg bilderna hahah***

Tillbaka
Topp