Årets tråd -07

• Trådstartare Trådstartare Deleted member 80259
  • Start datum Start datum
D

Deleted member 80259

Guest
Årets tråd -07
Tänkte att det börjar bli dags att utse årets trådar för 2007.
Tanken är att ni lämnar in förslag, jag publicerar dom här i tråden och märker dom med ett namn + nummer och därefter har alla en röst att lägga. Jag sammanställer (gärna med hjälp av någon) och en top 10 lista framförs.

Eventuellt fixas en "poll" där ni kan rösta, villket gör allt lite enklare.
Så, börja med att ösa in förslag/länkar på dom trådar ni tycker varit bäst. Kan vara allt från nyttiga saker, till missförstånd och allmänt galna och roliga trådar.

Enda kravet är att dom är från år 2007

Shoot it!

Årets tråd -07
Ot Tråden får min röst!

ingen tråd har innan blivit en sån übertråd så fort.. alla vet om den, alla har skrivit minst 10 inlägg i den.. och den har blivit både låst och upplåst ett antal gånger.. den har minsan vart med om allt.. och när den väl blev låst skapades det 4 nya OT trådar som var och en av dessa utsattes för Hasses vrede.. och flertalet gästboksinlägg och nya Utskällningstrådar så låster åter igen OT tråden upp..

de har också kommit massa OFICIELLA trådar till följd av OT tråden..
typ oficiella redigeringstråden och studsmattefimstråden å sånt.. alla dessa bara för att OT tråden funkat så pass bra..

det är den ultimata tråden, Trådarnas tråd.. ingen annan tråd här i forumet kan ens närma sig denna..

och så är de den mest besökta tråden och den som har mest inlägg.. igenom tiderna.. allt detta bara på 1 år.. STORT

ot tråden.. min röst går till dig

https://www.freeride.se/forum/thread.php?t=33215

Senast ändrad:
Årets tråd -07
jeppenator sa:
Ot Tråden får min röst!

ingen tråd har innan blivit en sån übertråd så fort.. alla vet om den, alla har skrivit minst 10 inlägg i den.. och den har blivit både låst och upplåst ett antal gånger.. den har minsan vart med om allt.. och när den väl blev låst skapades det 4 nya OT trådar som var och en av dessa utsattes för Hasses vrede.. och flertalet gästboksinlägg och nya Utskällningstrådar så låster åter igen OT tråden upp..

typ oficiella redigeringstråden och studsmattefimstråden å sånt.. alla dessa bara för att OT tråden funkat så pass bra..

det är den ultimata tråden, Trådarnas tråd.. ingen annan tråd här i forumet kan ens närma sig denna..

och så är de den mest besökta tråden och den som har mest inlägg.. igenom tiderna.. allt detta bara på 1 år.. STORT

Av: BigAir | 2006-11-19 01:11 Citera

Årets tråd -07
FYYYFAAAAN FÖR BIGAIR!
här sitter han å säger till mig på msn att den är skrivern 2007.. å jag litar på han å knåpar ihop värsta inlägget.. å så får man se att den är från 2006..

ursäka så väldans mycket omd e är nån som blivit upprörd av mitt *HOST* felix lilla misstag..

så där sket sig all ära åt OT tråden försöket då.. :(

Årets tråd -07
Attans, den är ju faktiskt ett värdigt bidrag annars.
Om tillräckligt många vill ha med den bland bidragen, kanske vi kan göra en liten undantagsregel. Den är ju faktiskt nästan 2007!

Up to you

Årets tråd -07
FelixL sa:
Om tillräckligt många vill ha med den bland bidragen, kanske vi kan göra en liten undantagsregel. Den är ju faktiskt nästan 2007!

Up to you
Inga undantag här inte, då blir det inte lika najs.

imo.

Årets tråd -07
Deespin sa:
FelixL sa:

Up to you
Inga undantag här inte, då blir det inte lika najs.

imo.
Altså när de gäller OT tråden så kan man få ut villka undantag som hellst, den är värd det! punkt

Årets tråd -07
jeppenator sa:
Ot Tråden får min röst!

det är lätt årets tråd även om den blev skapad 2006 eftersom det mesta är skrivet 2007! och då skrevs det galet mycket! ska lätt va med!

Årets tråd -07
jeppenator sa:
Ot Tråden får min röst!

den är ju från 2006

Årets tråd -07
mm det är frågan alltså, det är ju verkligen ett värdigt bidrag. Har varit med om det mesta och är riktigt riktigt stor. Känns dock även lite fel att göra undantag och ta med en tråd från 2006, om än sent 2006. Vi får lyssna på majoriteten, eller?

Men, ös in mer förslag. Allt är välkommet -från 2007 :)

Senast redigerad av en moderator:
Årets tråd -07
FelixL sa:
mm det är frågan alltså, det är ju verkligen ett värdigt bidrag. Har varit med om det mesta och är riktigt riktigt stor. Känns dock även lite fel att göra undantag och ta med en tråd från 2006, om än sent 2006. Vi får lyssna på majoriteten, eller?
Låter bra, fatta era "mentometerknappar"(eler va de heter) och rösta NU!

Årets tråd -07
Haha, jag tror nästan tyvärr vi får strunta i den.
Det är året som gått vi blickar tillbaka på, även om Ot-tråden är en produkt för sig är den av modell -06.

Tillbaka
Topp