va ere här för nått trick:P?

• Trådstartare Trådstartare jibb-j
  • Start datum Start datum
EricWibaeus sa:
skämtar ni me mig???
D där e påvägen till en cork 7. inge annat!! Han har fötterna framåt å grabar på rätt sidan för en cork.
Möjligt vis ett försök till sw bio 7. men d stupar ju rätt hårt eftersom han inte startar sw!
skön fågel i början by the way
sw bio är ju samma sak som cork på studsmatta. bara att säga att man startade switch så gör du ju sw bio när du gör cork.

de va bio 7 men du kom inte runt ricktigt:D

föresten sw på studsmatta? de blir ju inte sw för att man gör en 180 på studsmatta?

peace

BIO 630!!!! alla ni puckon som skriver cork är inga jibbers, för då hade ni vetat att man gör cork bakåt!

Om man stoppar på 18 sekunder så ser man väldigt tydligt att det är en cork. Han ligger ju helt raklång bakåt med fötterna i typ samma höjd som huvudet.

Men herregud det är en cork och ingen bio..om han skulle ha gjort en bio så skulle han ha legat med magen pekande nedåt efter ett varv, vilket han INTE gör!

grabbar testa att pausa bilden när han har gjort en 3:a han ligger bakåt! + att han snurrar VÄNSTER, hade det varit bio had kroppen glidit ner snett framåt/höger...
detta är en cork i mina ögon där han blir så fascinerad av sin skugga eller spegelbild att han slutar titta runt och kroppen corkas upp.

me_mogul sa:
hur faan får man dedär till annat än cork 7!?!? möjligt att han inte kommer runt helt men de är då inte bio! han slänger sig ju bakåt i snurren!
seriöst nu,
ser du över huvud taget att hans huvud åker mot kameran när han tiltar?

Vilket gnabb det var här!
Låt grabben döpa den själv. Tror inte han blir klokare på erat tjat. Mycket ordbajseri här. Jag har rätt, du har fel, cork hit och switch dit, bio här 630 där...
Grabben! Döp den till något passande och med ett coolt namn. Få med ordet inverterad då blir många glada. Om någon säger något annat så kan vederbörande ändå inte bevisa motsatsen. Lycka till!

Fluffsurfarn sa:
EricWibaeus sa:
skämtar ni me mig???
D där e påvägen till en cork 7. inge annat!! Han har fötterna framåt å grabar på rätt sidan för en cork.
Möjligt vis ett försök till sw bio 7. men d stupar ju rätt hårt eftersom han inte startar sw!
skön fågel i början by the way
sw bio är ju samma sak som cork på studsmatta. bara att säga att man startade switch så gör du ju sw bio när du gör cork.
man säger inte sw bio på studsmatta. spec inte om man inte kollar över axeln innan man börjar spinna. dessutom så ser verkligen inte sw bio ut så där

Senast ändrad:
har du någongång sett en cork eric? dethär är så långt ifrån cork man kan komma eftersom att han lägger rotationen frammåt.. å inte bakåt som man gör på en cork..

Vet inte vad det kallas.... Men jag skulle vilja veta vad det är för trick du gör med händerna påväg ner på varenda studs :D Ser ganska skojj ut ^^

en fruktansvärt dålig misty 720 som du skulle bailat om du körde lagg

ser ut som en cork 720.

men kollar man noga innan själva tricket hoppar du och vänder dej 90 grader sen lägger du dej åt sidan först sen kommer du in i en spinn bakåt.

alltså när du ligger på sidan först så ligger du framåt eftersom du startade i 90.

så det blir bio 630 .

Niclas K sa att de är en cork och då är det cork!!
Och det syns , fast kasnke lite för lite lutning? Nja cork är de iaf

Alltså ni alla har ju fel ! Ni ser väl klart & tydligt att han snurrar 1080 grader? alltså jädrans nybörjare :P

Det är fan inte bio, och de är inte flatspin heller för den delen. När man avslutar en bio kommer man som från en framåtvolt, och de gör inte han.

Jag skulle säga att det är en SNE CORK 630 graders snurr, alltså 540. Han snurrar lite snett vilken är lätt att man råkar göra på studsmatta, men det är ändå en cork. Over and out.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp