Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nej, cork är bakåt alltid väl? asså sw cork 7 bakåtlutad från kicken precis som vanlig corkHuggybear sa:sw bio är ju samma sak som cork på studsmatta. bara att säga att man startade switch så gör du ju sw bio när du gör cork.EricWibaeus sa:skämtar ni me mig???
D där e påvägen till en cork 7. inge annat!! Han har fötterna framåt å grabar på rätt sidan för en cork.
Möjligt vis ett försök till sw bio 7. men d stupar ju rätt hårt eftersom han inte startar sw!
skön fågel i början by the way
Om du itne vet att det går att göra sw på studsmatta är du blåst?park_pojken sa:de va bio 7 men du kom inte runt ricktigt:D
föresten sw på studsmatta? de blir ju inte sw för att man gör en 180 på studsmatta?
peace
han gör den snett framåt istälet för bakåt som på cork eller d-spinjeppenator sa:hur får du de till en bio??EnSkOkAnsKe sa:Bio 630
word! ...OScratchO sa:ser ut som en bio 540 för mig
om man stoppar på 18 sek. så ser man att hans kropp är vriden med magen uppåt och här i denna stund har han alltså snurrat ett halvt varv.ahj sa:Om man stoppar på 18 sekunder så ser man väldigt tydligt att det är en cork. Han ligger ju helt raklång bakåt med fötterna i typ samma höjd som huvudet.
håller med jepe fast dte är väll lite mer en cork 5jeppenator sa:jag tycker att det ser ut som en cork 5.. lite sprattlig dock;P
hoppas du läste mitt inlägg (8 inlägg högre upp)newschooler sa:MEN LOOOOOOL DET ÄR CORK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! haha palla
Den användaren som skapade tråden finns inte kvar på freeride under det namnet så vi vet inte om han fått reda på svaret, men svaret är iaf Bio 5 som det står över.Shawty sa:Alla säger olika... Vad fick killen för svar ?
haha . du sa ju själv att de var cork , så klandrar du på andras svar. föll du för grupptrycker eller blind vid första titten?jeppenator sa:har du någongång sett en cork eric? dethär är så långt ifrån cork man kan komma eftersom att han lägger rotationen frammåt.. å inte bakåt som man gör på en cork..
och vad får dig att tro att du har mer rätt en alla andra ? Linder är sån jävla besservisser..linder sa:hoppas du läste mitt inlägg (8 inlägg högre upp)newschooler sa:MEN LOOOOOOL DET ÄR CORK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! haha palla
"Dom som säger att det är cork bör kolla upp synen då han inte ligger bakåt någonting i detta hopp... "
Detta är en självklar Bio 5'a inget annat...
varken Cork 7 eller Bio 630 ...
edit:
Den användaren som skapade tråden finns inte kvar på freeride under det namnet så vi vet inte om han fått reda på svaret, men svaret är iaf Bio 5 som det står över.Shawty sa:Alla säger olika... Vad fick killen för svar ?