va ere här för nått trick:P?

• Trådstartare Trådstartare jibb-j
  • Start datum Start datum
Huggybear sa:
EricWibaeus sa:
skämtar ni me mig???
D där e påvägen till en cork 7. inge annat!! Han har fötterna framåt å grabar på rätt sidan för en cork.
Möjligt vis ett försök till sw bio 7. men d stupar ju rätt hårt eftersom han inte startar sw!
skön fågel i början by the way
sw bio är ju samma sak som cork på studsmatta. bara att säga att man startade switch så gör du ju sw bio när du gör cork.
Nej, cork är bakåt alltid väl? asså sw cork 7 bakåtlutad från kicken precis som vanlig cork

park_pojken sa:
de va bio 7 men du kom inte runt ricktigt:D

föresten sw på studsmatta? de blir ju inte sw för att man gör en 180 på studsmatta?

peace
Om du itne vet att det går att göra sw på studsmatta är du blåst?
har du inte hört talas om sw cork och vanlig cork? ser du ingen skilnad på sw cork och cork
så är det skumt..

Dags att reda ut lite

Cork: När man snurrar corkat ska man försöka snurra snett med ca. 20-70 graders förhållande till marken.
- Corkar man framåt kallas det Bio, bakåt kallas det helt enket för cork

Bio spin: En corkad snurr framåt. Här strävar man efter att ligga 45 grader och snurra 540, 720 etc.

Senast ändrad:
[googlevid]http://video.google.com/videoplay?docid=-6322865512454900903[/googlevid]

Senast ändrad:
OScratchO sa:
ser ut som en bio 540 för mig
word! ...

Helt klart en Bio5 då man ser att hans fötter är vridna med tårna åt höger i början och slutar med tårna åt vänster... alltså en 540 ... sen till bio / cork så ligger han frammåt hela tiden då han började åt det hållet...

Dom som säger att det är cork bör kolla upp synen då han inte ligger bakåt någonting i detta hopp...

Dom som säger att det är Bio 7 bör också kolla upp synen då han snurrar ett halvt varv förlite för detta.

ahj sa:
Om man stoppar på 18 sekunder så ser man väldigt tydligt att det är en cork. Han ligger ju helt raklång bakåt med fötterna i typ samma höjd som huvudet.
om man stoppar på 18 sek. så ser man att hans kropp är vriden med magen uppåt och här i denna stund har han alltså snurrat ett halvt varv.
Om han skulle corkat så skulle hans mage vara neråt efter ett halvt varv samt att han skulle vara helt tiltat åt andra hållet.

Dom som vill diskutera mera Skriv varför och bättre varför ni tycker något annat.

edit: visst gammal tråd men jag hade tråkigt och det fanns inget direkt svar vad som va rätt och fel i denna tråd.

Senast ändrad:
asså enligt mina ögon snurrar han varken cork eller bio eftersom hans snurr inte är likadan som en vanlig 5:a/7:a fast tiltad?!? =D jag tycker de ser ut som en flatspin fast han "ligger" inte/ inte tildad lika mycke som en flatspin? =D=D

OBS! kan mycket väl ha fel OBS!

O and O

newschooler sa:
MEN LOOOOOOL DET ÄR CORK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! haha palla
hoppas du läste mitt inlägg (8 inlägg högre upp)

"Dom som säger att det är cork bör kolla upp synen då han inte ligger bakåt någonting i detta hopp... "

Detta är en självklar Bio 5'a inget annat...

varken Cork 7 eller Bio 630 ...

edit:
Shawty sa:
Alla säger olika... Vad fick killen för svar ?
Den användaren som skapade tråden finns inte kvar på freeride under det namnet så vi vet inte om han fått reda på svaret, men svaret är iaf Bio 5 som det står över.

Senast ändrad:
jeppenator sa:
har du någongång sett en cork eric? dethär är så långt ifrån cork man kan komma eftersom att han lägger rotationen frammåt.. å inte bakåt som man gör på en cork..
haha . du sa ju själv att de var cork , så klandrar du på andras svar. föll du för grupptrycker eller blind vid första titten?

linder sa:
newschooler sa:
MEN LOOOOOOL DET ÄR CORK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! haha palla
hoppas du läste mitt inlägg (8 inlägg högre upp)

"Dom som säger att det är cork bör kolla upp synen då han inte ligger bakåt någonting i detta hopp... "

Detta är en självklar Bio 5'a inget annat...

varken Cork 7 eller Bio 630 ...

edit:
Shawty sa:
Alla säger olika... Vad fick killen för svar ?
Den användaren som skapade tråden finns inte kvar på freeride under det namnet så vi vet inte om han fått reda på svaret, men svaret är iaf Bio 5 som det står över.
och vad får dig att tro att du har mer rätt en alla andra ? Linder är sån jävla besservisser..
de är ju definitivt ingen bio 5'a, han snurrar ju mer än 1,5 varv ? de är ju bio 630 ditt F*tt nylle..

Tillbaka
Topp