va ere här för nått trick:P?

• Trådstartare Trådstartare jibb-j
  • Start datum Start datum
skämtar ni me mig???
D där e påvägen till en cork 7. inge annat!! Han har fötterna framåt å grabar på rätt sidan för en cork.
Möjligt vis ett försök till sw bio 7. men d stupar ju rätt hårt eftersom han inte startar sw!
skön fågel i början by the way

Senast ändrad:
asså vete faan men ser ju ut som anting en Cork möjligen bio ?

annars så kan de ju va en lame Rodeo svårt o säga.....
peacepeace

Jag skulle säga att det är en bio spin! Kolla noga när han startar snurren, då tiltar han den framåt, alltså fråmåtcorkat=bio spin.
Eller?

hur faan får man dedär till annat än cork 7!?!? möjligt att han inte kommer runt helt men de är då inte bio! han slänger sig ju bakåt i snurren!

en flatspin? eller är jag helt off då eller?
tänkte på att han både ligger frammåt och bakot men han snurrar lixom typ sittandes.

annars är det väl en konstigt korkad cork

asså herregud... jag fösrtår ifos hur folk säger att det är en bio med tanke på att han börjar snurren i lite bio position, men kolla hur han står vinklad mot kameran o hur han ligger i luften resten av luftfärden.. helt kalrt en cork, nästan en cork 7, inget annat

Skit samma, sluta flaxa så ser det nog redit cleant ut.
Och sen till alla andra ska vi mötas vid bio 270-to-cork 360 ? ;P

smått corkad 600 typ. är det någon som har nån koll alls här? bio = bullshit i sammanhanget.

Senast ändrad:
det där är en slags cork, men ni som säger att det är bio är dumma eftersom på en bio ska man ligga framåt.!

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp