Vad är det här för trick ?

andra gången du lägger upp den här på 2-3 dar typ? Vi har en Vad är det här för trick tråd.. så LÅS.

Senast ändrad:
själv kallar jag det krash, jagvet inte med er andra ? inte mkt till bio heller..

borde kunna vara en bio för det ser ju ut som en snelagd misty. dock var det närmare en bio 7 än en bio 5 enligt mej då du låg riktigt mkt fel i landningen. såg ut dsom om du hade kommit bra för en 7a men vad vet jag.

Hu fan får ni det till bio när han bara är framåtlutad innan snurren? Han gör ju 180 vanligt å lägger sig sen i en minicork och landar på magen. Hade det varit bio hade han ju landat på ryggen om han underroterade.

icke misty då han är långt ifrån upponer...

cork 5 i mina ögon ...

Frågan är dock vad det spelar för roll? Du bailar ju likförbannat? Skicka upp en där du landar så ska vi tala om vad du gör för något ist...

Senast ändrad:
linder sa:

cork 5 i mina ögon ...

Frågan är dock vad det spelar för roll? Du bailar ju likförbannat? Skicka upp en där du landar så ska vi tala om vad du gör för något ist...
Cork är när man lutar sig bakåt. han lutar ju sig framåt ffs.

Bajskorven sa:
linder sa:

cork 5 i mina ögon ...

Cork är när man lutar sig bakåt. han lutar ju sig framåt ffs.
Pausa filmen då och se om han ligger frammåt eller bakåt... Han ligger bakåt från start till slut...

förutom att du tittar lite mer neråt runt din axel
https://www.freeride.se/content/229/

Cork 450 to bail M.A.O.

Kolla dessa Cork 5'or...

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp