Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
aa de stämmer men de står så blandade svar i den andra så jag la in den här också :PSMagnusson sa:andra gången du lägger upp den här på 2-3 dar typ? Vi har en Vad är det här för trick tråd.. så LÅS.
Cork är när man lutar sig bakåt. han lutar ju sig framåt ffs.linder sa:icke misty då han är långt ifrån upponer...
cork 5 i mina ögon ...
Frågan är dock vad det spelar för roll? Du bailar ju likförbannat? Skicka upp en där du landar så ska vi tala om vad du gör för något ist...
Pausa filmen då och se om han ligger frammåt eller bakåt... Han ligger bakåt från start till slut...Bajskorven sa:Cork är när man lutar sig bakåt. han lutar ju sig framåt ffs.linder sa:icke misty då han är långt ifrån upponer...
cork 5 i mina ögon ...
Frågan är dock vad det spelar för roll? Du bailar ju likförbannat? Skicka upp en där du landar så ska vi tala om vad du gör för något ist...
https://www.freeride.se/content/229/förutom att du tittar lite mer neråt runt din axel
Men Poppo , han ligger ju helt klart mer bakåt än frammåt...Ekbal sa:men crille.... det är ju för fan en bio 5 ffs
det ser till och med jag och jag kan inte ens göra bio!
Haha kolla en gång till...Bajskorven sa:Cork är när man lutar sig bakåt. han lutar ju sig framåt ffs.linder sa:icke misty då han är långt ifrån upponer...
cork 5 i mina ögon ...