Vad är det som gäller?

• Trådstartare Trådstartare Ewasx
  • Start datum Start datum
E

Ewasx

Guest
Vad är det som gäller?
Vad tycker ni?

Ha en sjukt bra outfit och vara ganska dålig eller att se ganska dålig ut och vara ganska bra?

(Skidutrustning och att vara bra eller dålig på skidor om det var oklart.)

Vad är det som gäller?
Jisses, att du ens behöver fråga... Allt handlar ju om hur man åker.

Och alla vet ju att man åker bättre på fetare och dyrare skidor...

Formuleringen skapar följdfrågor, en sjukt bra outfit, är den bra då: den passar kroppen bra, den är snyggt färgkombinerad eller är det att den är av god kvalité och tekniskt avancerad?

Vad är det som gäller?
en bra outfit

Carled undrar då om den är snygg eller om den är bra......

Vad är det som gäller?
Det coolaste är ju att se riktigt jävla bösig ut och åka som en gud, speciellt att se ut som "Hobo number 1" och vara kung i parken!

Vad är det som gäller?
Fattar inte vad du menar, men jag kan tänka mig att de flesta anser att en bra outfit är snygg och ganska avancerad. Typ Gore-tex och liftkorts- och mp3-spelarfickor...

Vad är det som gäller?
se dålig ut och vara bra. såna som har feeeet outfit o suger vill man bara slå. dom som åker bra men ¨kör med fula outfit vill man bara skänka pengar så dom kan köpa nya kläder o shit

Vad är det som gäller?
Den prioriteringen får väl var och en skidåkare göra själv. Det är ju snarare en fråga om vad man vill ha ut med sin skidåkning, om man bara glider runder och visar upp sin coola stass eller om man hade tänkt bränna lagg.

Dagens ungdomar och kärringar anser jag vara förvånansvärt kinkiga men utseende i backen.
Damerna undrar: Kommer den nya mössan färgmatcha skiddressen, eller skär den sig mot färgen på stavarna? Ser jag dum ut i hjälm? Är inte skidorna för långa? Kommer den här fleecen göra sig på after-skin eller är det helt fel färg?
Ungdomarna undrar: Vilken färg är hetast i parken i vinter? Vilken hjälm är snyggast till mina spegelbrillor? Vilka långkalsonger kör Jon Olsson med? Kommer de andra barnen mula mig i liftkön om jag kör med JL-kläder?

//Nojlas - ful som stryk...

Vad är det som gäller?
Cr0y_HimselF sa:
se dålig ut och vara bra. såna som har feeeet outfit o suger vill man bara slå. dom som åker bra men ¨kör med fula outfit vill man bara skänka pengar så dom kan köpa nya kläder o shit
VARFÖR får dåliga skidåkare inte åka med snygga/bra skidprylar?
Jag vill ha ett bra svar på den tack!

Vad är det som gäller?
Allt hanlar ju bara om att ha kul! Vill man unna sig nått snyggt så gör man väll det!

Vad är det som gäller?
Om du är en posér så blir du garanterat skjuten av alla pistgangsters. Som förövrigt till 100% verkligen är "gangsters" och allt vad det innebär (pistol- och knarkinnehav samt ett hejdundrans fräsigt sätt att uttala specialformulerade meningar).

aj äm vått ever ju säj aj äm.

Vad är det som gäller?
Ahahaha, man skiter väl i hur man ser ut eller? Åkningen räknas. (Säger jag som borde vara värsta tänkbara nojjiga fJoRtIzZeN nu.)

Men som sagt, vem bryr sig, sen kanske det är kul att ha lite fina kläder men egentligen spelar inte det någon roll.

Senast ändrad:
Vad är det som gäller?
Viktigast är ju att freerideskägget är på. Och därmed försvinner ju ganska många jibbers när det gäller att gälla som denna tråd trots allt gällde om.

Vad är det som gäller?
Lägga pengar på resor (om så behövs för att nå snön) och utrustning från knälederna och nedåt är det som gäller. Sedan kan man klä sig efter den budget man har kvar. Tycker jag låter sundt eller?

Vad är det som gäller?
Ewasx sa:
Vad tycker ni?

Ha en sjukt bra outfit och vara ganska dålig eller att se ganska dålig ut och vara ganska bra?

(Skidutrustning och att vara bra eller dålig på skidor om det var oklart.)
Om du åker till skidbacken någongång i vinter så ska du se.

Alla newschool jibbers kommer komma med oakley goggles,DC jacka,dyraste twintipsn (som dom inte kan hantera för 5 öre) och hoppa. verkar juh inte vara nått fel, men du ska kolla när dom tar sig ner till hoppet, då ser man det roliga, hälften av dom kan inte åka för 5 öre.

Vad är det som gäller?
men se det från den här vinkeln:

Du är grym, du är helt enkelt hur sjukt bra som helst men din utrustning är fruktansvärt dålig. Ingen lägger märke till dig där du kommer i din jofa-hjälm från -95 och alla kollar åt ett annat håll, tex på en dålig jibber i baggiga oakley-kläder. När du väl har dragit din sw 1440 har ingen sett det och ingen vill tro på dig. På så sätt kommer det vara svårt att få tex sponsorer och en talang går i graven.

har man får bra och snygg utrustning kan man ju alltid köra följande grej:

I inrunet skriker man: "KOLLA EN RÖD ELEPHANT!!!" och alla tittar ditåt. I landningen säger du att du satte sw 1440 och fick det på film men kameran pajade sekunder efter. Det är större chans att folk kommer att tro dig att du satte sw 1440 än på den fula killen i jofa-hjälm.

Vad är det som gäller?
hellbergarn sa:
Lägga pengar på resor (om så behövs för att nå snön) och utrustning från knälederna och nedåt är det som gäller. Sedan kan man klä sig efter den budget man har kvar. Tycker jag låter sundt eller?
Bra sagt...

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp