vad är det värsta nån sagt till dej i backen?

• Trådstartare Trådstartare vattenflaskan
  • Start datum Start datum
V

vattenflaskan

Guest
som rubriken leder.
själv har jag inte varit med om något, men kul o veta om någon annan har fått nån komplimang ^^,

De va en som satt i liften i stöten och skrek åt min polare " Hoppa då din mes " Så jävla kul förolämpning

Det var nån roliga lirare i Flottsbro som sa: Håll käften och va inte så jävla kaxig till mig! För att jag sa till nåra småglin som stog mitt på platån!
Tillägas bör att jag inte var sur eller nånting utan jag försökte va så trevlig som möjligt och den killen som sa åt mig stog inte där så han hade inte behövt bry sig! =) De var lite kul, sen åkte han runt med sina tuffa polare och kollade på mig som han vore kung över allt och alla =):P

var i trysill med skolan å jag å en polare åkte upp ¨på platån på största hoppet å stod där i fem minuter så kommer de en kille å säger "de är ett hopp" med lite små sur röst de är den hårdaste nån sagt till mej i backen :P som jag minns ella fall lägger inte sånna saker på minnet

Senast ändrad:
fatish sa:
var i trysill med skolan å jag å en polare åkte upp ¨på platån på största hoppet å stod där i fem minuter så kommer de en kille å säger "de är ett hopp" med lite små sur röst de är den hårdaste nån sagt till mej i backen :P som jag minns ella fall lägger inte sånna saker på minnet
varför stod ni där i 5 minuter? inte konstigt att han lacka.

faller inte under katergorin "till mig" utan "till nån"
citat
"men i helvete, akta huset din tyska jävel"
slut citat
Hörde d i tänndalen. Sjukt soft. En snubbe i svart,röd,gula kläder som brännde rakt in i lifthuset.

Senast ändrad:
har blivit utskälld av gubbar ett fåtal gånger för busåkning i lifte, en började rita i snön hur hela liftsystem fungerade , han tog ca 5 min av min åkning jag vill ha tillbaka dom =/

kanske inte stod i fem minuter kanske 3-2 min

men de värsta är ju att vi brukar ofta skälla ut folk i våran backe för dom står på hoppen

Inte sagt till mig men iaf sagt i backen.

Hörde från en polare att när dom varit i Österrike och åkt hade hans polare hamnat i en sittlift på varsin sida om 2 tjejer. Dom hade börjat snacka lite skit om att dom antagligen hade schysta lökar och annat som kanske kan upplevas opassande hela vägen upp och när dom väl kom upp och började glida av liften sa tjejerna: "Gud vilka otrevliga killar..."
Det är en ganska bra tavla...inte alla som är Österrikare som åker i Österrike... ;)

En gubbe sa till mig när jag nästan landade på hans unge " Om jag ser det där en gång till får du pisk" hehe.
Till min polare sa en annan gubbe dra upp byxorna och väx upp

det med byxorna upp har jag hört ett antal ggr.

det var nån dansk som åkte in i mig och sen skrck han en massa saker på danska

förra året körde jag in i en tant som va så skön och stog i landningen på hopp och snackade med sin lika sköna kompis. hon blev lite småförbannad och började skälla på mig på nått jävla språk. men jag tror inte hon bad om ursäkt iallafall...

dum jävel!

"Ta den där plankan och stick till barnbacken" - sa en uppretad familjefar samtidigt som han kastade sin stav på mig. Efter det tog det många år innan jag provade mono ski igen.

ett par ungar i 10-12 år åldern i som åkte på sina rossignol scratch pro dvs junior skidan tittade på mina Maden'ak och kallade dem billiga skitskidor...
annan var till min kompis Marre när vi var i åre. han hade aldrig åkt snowboard förut men han skulle absolut prova och första dagen övade han i barnbacken det gick ju inte så bra han hade nolltalang för bräda.. men iallafall rammlade han rakt i backen och bakifrån kommer en "sthlmare" (dvs gubbe ca 35 med bred sthlms dialekt) han kör in i min polare och börjar skrika och klaga på att töntar ska hålla sig borta från backen och inte förstöra för oss som kan åka... ska jag påminna om att de var i barnbacken...

manga sa:
ett par ungar i 10-12 år åldern i som åkte på sina rossignol scratch pro dvs junior skidan tittade på mina Maden'ak och kallade dem billiga skitskidor...
annan var till min kompis Marre när vi var i åre. han hade aldrig åkt snowboard förut men han skulle absolut prova och första dagen övade han i barnbacken det gick ju inte så bra han hade nolltalang för bräda.. men iallafall rammlade han rakt i backen och bakifrån kommer en "sthlmare" (dvs gubbe ca 35 med bred sthlms dialekt) han kör in i min polare och börjar skrika och klaga på att töntar ska hålla sig borta från backen och inte förstöra för oss som kan åka... ska jag påminna om att de var i barnbacken...
"08:er" är alltid lika dumma

Hehe

En skidskole lärare i Italien knackade mig i huvet och sa "your hoose!" Det var rätt kul.

Annars var det rätt kul i Lindvallen för några år sen. Satt i stolsliften och rätt va det är så panik stannar den så att lift korgarna flyger fram och tillbaka. då är det en skåning av dialeken att döma som ropar från ankarliften under: "det där skakar mer än skoda oktavia".

Vi skrattade rätt friskt åt han.

"Merde"x23 (eller hur de stavar på franska) efter att jag gjorde en "360 to fransk leoparddräktstant".
Fick en stav i huvudet och ett gäng arga komentarer när jag åkte i liftspåret i Duved. Hörde dock inte vad folket som jag råkade spraya med en plym med lössnö sa, vilket var synd. Jag skämdes dock ganska rejält när jag gjorde det...

"Vad är det för vidunder ni åker omkring på egentligen!?" -Kommer från 50-årig dam efter att jag fällt henne på airboard. Viss förståelse har jag ändå kan jag ju tillägga.

jag var i Serre Chevalier i vintras och så hittade jag en glipa i kön och gick genom där så jag gick före en fransk tant och då helt plötsligt så knäppte hon av mig mina skidor och började skälla på mig på franska så att jag inte fattade nåt överhuvudtaget, men de slutade med att jag fick ta på mig mina skidor igen och hon fick gå förbi mig, men jag var ändå snabbare än henne upp i liften, fast utan att hon märkte de.

som fatish sa: Vi stod på hoppet i trysil och då kom det fram en sur snowboardåkare som sa!: de är ett hopp! som jag alltid brukar säga när folk är i vägen när vi ska hoppa=)(

var österike för tre årsen och gjorde lufta attacker från liften med snöbollar :D Sjukt kul faktisk, tills engång när vi skulle smöggla upp bollarna i liften! Då stannar liftvakten hela liften och ropar ut högt som fan i högtalar systemet slippe snööbollen ! Sen fick vi hålla händerna i luften så gick en kille fram och mudra fickorna på oss :D

EnSkOKansKe>> vad fan gör ni uppe på hoppen då? Hoppen är inte till för att man ska stå på dom, dom är till för att man ska hoppa på dom.

det sämsta jag har hört är när jag sa åt en snorunge som körde snowracer i backen att det inte var lov. han svarade "det skiter jag i. min pappa har mer pengar än dej." ok killer var 7 år men så säger man inte.

väx upp, dra upp brallerna, gå och dö , horunge , vad cool du är. sånt skit hör man men då blir man bara nöjd för att man har lyckas reta någon allfall:P

Walla_Walla sa:
var österike för tre årsen och gjorde lufta attacker från liften med snöbollar :D Sjukt kul faktisk, tills engång när vi skulle smöggla upp bollarna i liften! Då stannar liftvakten hela liften och ropar ut högt som fan i högtalar systemet slippe snööbollen ! Sen fick vi hålla händerna i luften så gick en kille fram och mudra fickorna på oss :D
haha faan va kuul!! hur länge skratta ni åt de?? :D

men tråkigt fattiga grejer dom flesta här skriver... öhh en gång sa en gubbe att jag skulle akta mej!! shit sån grej han borde ju stampas

jag skällde på en turk som stog på hoppet och skrek på han.. sedan kom han till mej och fråga om jag skulle ha spoö.. då svara jag: nä det ska jag inte stick härifrån vilket inte gjorde han gladare, sedannär jag satt i liften såg jag han med sina kompisar o peka.. då sa dom.. där va han som jag skulle spöa ner mohaha:D

jag hör oftast bara bra komentarer, som"owaw stå på en skida igen" och "shit han åker den röda backen, galning" haha men d värsta nån sagt till mig var av en 8 åring i ramund han sa"jag såg din 180 nose i stepappen.. den blev inte så bra"

när jag var liten åkte jag över en finnig tonårings bräda som han just fgått och de blev juh som de belv, har aldrig hört så mycket rapakalja någonsin plus att jag låg i störtlopp för att komma ifrån honom:P

en typ 5 åring sa till min kompis att han hade fula skidor ioch söög:D

Tillbaka
Topp