Jeppe-med-staven
Medlem
vad är det värsta nån sagt till dej i backen?
busigt!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
samma här.. till och me i skolan :/ChillaCoke sa:Jame ..August_ahlnas sa:det med byxorna upp har jag hört ett antal ggr.
Sant! Snowblades, eller ska vi säga "mini-skidor", det är så fult och ostiligt att åka!Crillekdahl sa:jag gillar att skrika fula ord åt snowbladesåkare som blockar kickarna och hoppar på kickarna till railsen men dom railar inte, nej dom vill flyga 1 meter och göra gjupa spår i kickarna!
död åt snowblades!
Vad emotionellt det blev :'(BigAir sa:Och en till rolig händelse i Les 2 Alpes var när vi lurade en fransk kille i 13 års-åldern att slicka på järnet i en sittlift.
Han satt mellan mig och min kompis också sa jag:
"Hey dude, in sweden we have a very fun game. You wan´t to test?
Då sa han: Yes yes, i think it´s fun. Med sin fula franska engelska
Då berättade jag spelreglerna för han på engelska, jag sa att den som kunde slicka längst på metallräcket i sittliften vann. Jag sa "One, Two, Three GO!
Och sen slickade vi, saken var bara att jag la handsken för, och han var så dum så han slickade på riktigt. Och han tryckte dit tungan ordentligt. Sedan böjde jag mig upp och sa "Oh duuude, you win. Congratulation!!!!!!
Då blev han glad och sen tänkte han ta upp huvudet men han satt fast, då började vi tycka synd om honom. Och man såg att han började grina. Efter ett tag började han förstå saker och ting och lät salivet rinna ner efter tungan och smälta bort honnom.
Sen satt han helt tyst hela vägen upp och sa inte ett ord. Tyckte riktigt synd om killen som med blodet rinnande och huvudet hängades åkte iväg på sina hyrskidor..
Men skoj var det![]()