Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
va gjorde han till försvars då?Avoriaz sa:I Avoriaz för 5 år sedan var det en holländare som körde på mig när jag stod stilla, min fassa lackade och började bråka med honom. Det slutade med att holländaren anklagade mig för att "ha sätt ut som en irakier som bara var där för att spränga saker". Fassan som förståss var asförbannad eftersom jag bara var 12 år och holländaren slänger ur sig en sån sak, kastade in hans skida i skogen. Kan låta osannolikt med det är faktist helt sant dock har jag inte råkat ut för ngt liknande varken före eller efter händelsen. Däremot får jag leva med ett ständigt hat mot holländare =)
Hans polare kom och sa att han skulle ta det lugnt och hämtade hans skida sen sa dem ngt på holländska som ja inte fattade och åkte ivägredrum sa:va gjorde han till försvars då?Avoriaz sa:I Avoriaz för 5 år sedan var det en holländare som körde på mig när jag stod stilla, min fassa lackade och började bråka med honom. Det slutade med att holländaren anklagade mig för att "ha sätt ut som en irakier som bara var där för att spränga saker". Fassan som förståss var asförbannad eftersom jag bara var 12 år och holländaren slänger ur sig en sån sak, kastade in hans skida i skogen. Kan låta osannolikt med det är faktist helt sant dock har jag inte råkat ut för ngt liknande varken före eller efter händelsen. Däremot får jag leva med ett ständigt hat mot holländare =)
killen skonade dig jag hade kört upp sidorna i ditt anus uttan och förvarna!Kangarooo sa:tallar du på min brud en gång till så ska jag köra upp dina skidor i röven på dig, ända ner till bindningen!
ja vafan..! inte så konstigt att nån lackar då.!!aendrew sa:varför stod ni där i 5 minuter? inte konstigt att han lacka.fatish sa:var i trysill med skolan å jag å en polare åkte upp ¨på platån på största hoppet å stod där i fem minuter så kommer de en kille å säger "de är ett hopp" med lite små sur röst de är den hårdaste nån sagt till mej i backen :P som jag minns ella fall lägger inte sånna saker på minnet
Lugnt det hårdaste av alla grejjer här eftersom det är extremt förolämpande att bli kallad tysk då dom har en viss stämpel i alperna (inte bara där, allmänt över internet) ^^ :DEricWibaeus sa:"men i helvete, akta huset din tyska jävel"
Hörde d i tänndalen. Sjukt soft. En snubbe i svart,röd,gula kläder som brännde rakt in i lifthuset. såk sjukt soft ut
hahahaha, fy va kungligt!Perka sa:"Ta den där plankan och stick till barnbacken" - sa en uppretad familjefar samtidigt som han kastade sin stav på mig. Efter det tog det många år innan jag provade mono ski igen.
40 år och kan ändå inte stava till egentligen... oj oj..jocke_torkelson sa:"Faaan! GUBBEN kunde ju åka!!!"
Efter ett åk i halfpipen i Tandådalen. Visste inte om jag skulle bli stolt över berömmet eller förbannad för att bli kallad GUBBE!?!
Roligare kommentar var i Bräcke:
"Hur gammal är du igentligen?"
"Jag är IGENTLIGEN 40 år. Hur så?"
"Faan va coolt! Du e äldre än min farsa. Han skulle aldrig åka här."
T-son
Nu förhåller det sig så att det var ett citat av talspråk. Därav citattecken och versaler för att betona uttal.Appelsved sa:40 år och kan ändå inte stava till egentligen... oj oj..jocke_torkelson sa:"Faaan! GUBBEN kunde ju åka!!!"
Efter ett åk i halfpipen i Tandådalen. Visste inte om jag skulle bli stolt över berömmet eller förbannad för att bli kallad GUBBE!?!
Roligare kommentar var i Bräcke:
"Hur gammal är du igentligen?"
"Jag är IGENTLIGEN 40 år. Hur så?"
"Faan va coolt! Du e äldre än min farsa. Han skulle aldrig åka här."
T-son
well well.
En kärring kapade mig i vintras och satte sin stavspets genom mina goggles, mycket otäckt. Jag försöker resa mig men hon ligger på mig så jag får kasta av henne, sedan kommer hennes man fram till mig och säger att jag ska be om ursäkt. Jag bad honom dra åt helvete och åkte iväg.