vad är det värsta nån sagt till dej i backen?

• Trådstartare Trådstartare vattenflaskan
  • Start datum Start datum
det som sårat mig mest var när en jävla skitunge på 11år kallade mina nya völkl mantra " vilka bögiga skidor"

När jag och en kompis var och åkte så åkte han switch ner mot hoppet o drog en 360 mute men grejjen är den att precisa när han landade så hadde en jävla skidskola slagit läger i landnigen så Han fick veta att han var en snorunge som inte faan kunde åka skidor och kunde ta sig ngn stans faan vad vi garvade efter :)

när jag å en polare va i åre förrra vintern och drog ut i liften för att få fart till ett fett drop sa en gubbe "jävla idioter åk i backen" och han sa det ju inte tyst om jag säger så:P

tallar du på min brud en gång till så ska jag köra upp dina skidor i röven på dig, ända ner till bindningen!

Åkte i Idre på sportlovet och en polare trängde sig lite lätt förbi folkmassan. Då stannar en gubbe honom i 50 års åldern och säger:
- Du är från stockholm va?
- Ja?!
- Nu förstår jag varför ni har så dåligt rykte där nere!

Fan va vi garva åt honom!

Senast ändrad:
Mackan89 sa:
Åkte i Idre på sportlovet och trängde mig lite lätt förbi folkmassan. Då stannar en gubbe mig i 50 års åldern och säger:
- Ja?!

Fan va vi garva åt han!
ni blev ju ägda av gubben?!

makafone sa:
Mackan89 sa:
Åkte i Idre på sportlovet och trängde mig lite lätt förbi folkmassan. Då stannar en gubbe mig i 50 års åldern och säger:
- Ja?!

Fan va vi garva åt han!
ja ni vart ju ägd av en 50 år gammal gubbe. hahaha

makafone sa:
Mackan89 sa:
- Ja?!

Fan va vi garva åt han!

När vi var i frankrike så höll min kompis på att krocka med en fransman som blev skitförbannad och skrek många saker efter honom. Däribland jävla åsnearsel!! På franska givetvis.

Sedan skällde JAG ut en förälder till en unge som aldrig kunde ge sig med och bära sig åt i liftkön och stod o hackade med sin stav i min (då) nya bräda. Fast inga fööör fula ord.
Jag blev bara så jäkla sur.

CMattsson sa:
makafone sa:
Mackan89 sa:
- Ja?!

Fan va vi garva åt han!
Va min polare som skrev de på min användare!
Alltså inte jag då som trängde mig!

Jag krockade med en flicka som stod i landingen.. .hon sa inget.. inte ja heller för jag fick en fläsklepp..

CMattsson sa:
makafone sa:
Mackan89 sa:
- Ja?!

Fan va vi garva åt han!
Haha, ägd på dirr

ingen som klagar på mig, bara polarna säger att ja är sjuk i huve när man drar nå fett trick!

Jag trängde mig "lite" i litkön så kom en snubbe fram till mig och sa åt mig :'(

de va en polare till ming som krocka me en danska i backen när vi va i chamonix, de va typ bådas fel, men inte enligt dansken. han slänger ut sig något i stil om du har skurit mig i benet så ska jag döda dig, sen kommer han son springandes upp för backen knuffar min kompis och säger "åk ner till byn och sälj din bräda och köp ett liv din jävla idiot". alltning på engelska då. ganska kul, sen vill dansken som hade ett rejält jack i benet att om min polare pröjsa honom några tusen så behövde de inte bli någon polis-sak av de hela. hahaha ganska kul

1:a
När jag sitter i karbinliften så står en tysk kille och sparkar på mina skidor,då tittar jag upp och då säger han:
vad jobbar din mamma med?men jag bara ignorerar honom och då säger han följande:
Din mamma är en hora va?
Efter det börjar han tracka min farsa(vill inte säga vad)
Morsan stod lite längre bort och jag försöker ropa lite men hon hör inte.
Detta hände när jag var 11år men jag lyckades häva ur mig på svenska:
Du är fan i mig det fulaste jag har sett:P

Glömde en till sak,dock lite roligare hehe.

Min pappa och jag var i ute och åkte i backarna(bad gastein)
När vi kör förbi en gammal farbror,märker vi att han skriker nåt så in i helv***
så vi saktar in. När han kommit ifatt efter x antal stavtag så smäller han till farsan på benet och skriker på tyska:
Du körde för när min fru är det helt galen,hon kunde skadat sig!
Det roliga var att hans fru åkte bakom och han först.
Vi ser han åka iväg så vi bestämmer oss för att dra förbi han en gång till haha:P

"Ohh, bara för att du är proffsig! Proffsig proffsig!"

detta hävde en kille ur sej i livlig ton efter att en polare bett honom flytta sej från kicken (han stog mitt på kicken)

humor i härliga mängder

"Ni har inga pungkulor ni kan göra volter med!"

En kille från "rinkeby ski team" sa det till mig och några kompisar i bjurs förut....

Kan tilläggas att han blev rejält utskrattad!

"so stupid going down there!"
sagt av läkare utanför backen efter att ha brutit ryggen i frankrike, kul att höra...

"jag åker en del med posse"
sagt av en tjock tjej med übertajta kläder och lika skön stil i väsjö...

tar upp denna fina tråd igen i hopp om att folk kommer med lite fina historier.

en 08a gick före mig i kön så sa jag och en polare att han skulle skita ner sig. han blev väldigt uppretad och hotade oss med stryk, uppfattade detta som en rolig grej och sa att han fick göra det om han ville eftersom det är han som åker dit på det. det hela slutade med att han puttade mig så jag puttade tillbaka sen kom lite fler vuxna och sa till 08an att han skulle dra annars skulle han få smäll..

Senast ändrad:
Vart utskälld som fan efter att ja nästan krockat me en snubbes son..
min bindning gick sönder då :(

snygga skidor, synd att du inte kan åka på dom sa en kille till mig efter att jag råkat skvätta snö på hans kompis :P

I italien får man höra diverse roliga saker:

"jävla clown"

"jag tillkallar snart polis"

"jävla *****, dra åt helvete"

osv.

Tror dom var avundsjuka för jag blåste förbi dom så tokit fort =)

var en dee ski gubbe som fick damp på mej när jag trängde mej lite i liftkön och hatade mej att ta mitt lift kort hahaha :P

tove-s sa:
det sämsta jag har hört är när jag sa åt en snorunge som körde snowracer i backen att det inte var lov. han svarade "det skiter jag i. min pappa har mer pengar än dej." ok killer var 7 år men så säger man inte.
hmm känner jag igen fast inte i backen. min morsa jobbade på ett gym, jag var kanske 10 år och hängde med henne fast jag satt på minicluben och väntade. kom inte ihåg vad som hände men en liten kille på 7 bast sa till mig att hans pappa skulle ge min morsa sparken, sen repetera han det under den tid jag var där:S

en tioårig grabb kommer fram till mig i liftkön och frågar om jag är bög!
det tog verkligen på min självkänsla :)
och jag kände att man inte kunde slå en tioåring även om jag var på god väg...

victorL sa:
tove-s sa:
det sämsta jag har hört är när jag sa åt en snorunge som körde snowracer i backen att det inte var lov. han svarade "det skiter jag i. min pappa har mer pengar än dej." ok killer var 7 år men så säger man inte.
hmm känner jag igen fast inte i backen. min morsa jobbade på ett gym, jag var kanske 10 år och hängde med henne fast jag satt på minicluben och väntade. kom inte ihåg vad som hände men en liten kille på 7 bast sa till mig att hans pappa skulle ge min morsa sparken, sen repetera han det under den tid jag var där:S men annars har inte folk sagt ngt taskigt till mej i backen:P

Tillbaka
Topp