vad är det värsta nån sagt till dej i backen?

• Trådstartare Trådstartare vattenflaskan
  • Start datum Start datum
jag åkte lite switch i hemmabacken, när en vrickad brud börjar totallacka på mig för att jag hade åkt för när henne och hennes polare..
"om du ska styla, kan du åtminstone göra det med stil" ehh whooot??!

fan alltså... man borde ju be freeirde ller någon trycka en bok av de här som man kan ha istället för dassboken... de va fan i mig länge sen som ja hade så här kul! :D

jag och en kompis stog i kön till liften i bräcke. då glider det upp 2 äldre herrar som pratar högt. åsså sa dom att alla klädde sig så jävla fult och att vi "jibbers" inte hade något i bräcke att göra! jag kan påpeka att dom hade carving skidor. å visst alla får vara i bräcke. men bräcke är som liften man åker när man kör parken! så om dom säger att inte vi hade något där att göra så kan man ju undra vad fan dom hade där att göra!?

E_Brink sa:
ekdahl sa:
jag gillar att skrika fula ord åt snowbladesåkare som blockar kickarna och hoppar på kickarna till railsen men dom railar inte, nej dom vill flyga 1 meter och göra gjupa spår i kickarna!

död åt snowblades!
När jag var i Uhamnbacken, hörde jag dig skrika "horunge" åt ganska många oxå ;) :P
det är helt andra historier..

Jag hade en jävla rolig insident i italien.Jag tror att det va en tysk brädåkare som kom fram till mig i parken och sa.
-IT IS FORBIDDEN TO SKI HERE
-NO IT´S NOT.
-LOOK AT THE SIGN IT SAYS ONLY.
Gissa vad det står på skylten twintip and snowboard only.
-JAG SKRATTAR OCH SÄGER JÄVLA SKIT TYSK

Senast ändrad:
När jag va i sälen och skulle hoppa i ett hopp som inte va färdigpistat och när jag nästan ska ta satts från hoppet möter jag en snöskoter med liftvakterna i som kommer upp från andra sidan av hoppet, Det blev lite glåpord till varandra ;D

Senast ändrad:
Pettzon sa:
När jag va i sälen och skulle hoppa i ett hopp som inte va färdigpistat och när jag nästan ska ta satts från hoppet möter jag en snöskoter med liftvakterna i som kommer upp från andra hållet i hoppet, Det blev lite glåpord till varandra ;D

jag var i verbier och hade nyss hoppat på nåt minihopp på nån transportsträcka då det kom ut nån tysk ur skogen bredvid transportsträckan och körde rakt in i mig från sidan å han börja skrika som galning på tyska. undra va han sa. han tyckte iallafall att de va mitt fel. ;) idiot!!

Linus sa de te Carl, för han körde friskolan ..... :D
"Du kankse ska ta å köra i lilla kickern först"
Sen satt Carl i värmestugan i en timme å va sur, haha xD

jadu jag var i sthlm i flottsbro och det här va dem första gångerna jag var i en skidbacke överhuvudtaget, så hörde jag någon skrika du är inte välkommen här din j**la b*g
och så åkte han ner till liften medans jag försökte ta mig ner helskinad.
och när han paserade mig igen så pekade jag finger till han och då blev han så snopen och kollade på mig och helt plötsligt så ramlade han, och då sa jag till han ska du säga jag står ifall upp som visa andra inte gör!

ni vet inte hur glad jag var efter den dagen^^

mvh//

Några bladesåkare rapade mot mig och en kompis i Vemdalen, sen drog dem några snitsiga plogsladdar och vissa drog No grab Sthlm, de andra sladdade upp kicken......

En annan rolig grej från samma dag var när några brädåkande turister laddade inför ett ca. 2 m hopp (LÅNGT alltså inte HÖGT) , den ena hoppar och landar efter ca 1.5 meter och hans
kompanjon utbrister : Jag tror du måste hoppa lite längre.

Hjol-babe sa:
jag hör oftast bara bra komentarer, som"owaw stå på en skida igen" och "shit han åker den röda backen, galning" haha men d värsta nån sagt till mig var av en 8 åring i ramund han sa"jag såg din 180 nose i stepappen.. den blev inte så bra"
hahahahahahhahahahhahah!

En gång för längesen drog jag på en relativt brutal vurpa i ett hopp, då står det 3st lite äldre killar 16-17 års åldern nedanför landningen och hänger, dom börjar hånskratta åt mig och säger "Sämst! det här ska vi lägga upp på hamsterpajj". Jag tog trotts allt inte åt mig så mycket, deras lilla komentar sa nästan mer om dom än om mig.

maertin sa:
En skidskole lärare i Italien knackade mig i huvet och sa "your hoose!" Det var rätt kul.

Annars var det rätt kul i Lindvallen för några år sen. Satt i stolsliften och rätt va det är så panik stannar den så att lift korgarna flyger fram och tillbaka. då är det en skåning av dialeken att döma som ropar från ankarliften under: "det där skakar mer än skoda oktavia".

Vi skrattade rätt friskt åt han.
hahahhahahaha fan vad skönt

Första gången jag skulle hoppa på big jum så sa en okänd kille till mig: Du kommer baila så hårt att du dör

Kul historia som hände en kompis o St Anton, han satt i liften o hamna brevid 2 svenska typiska fjortisar.
De e började prata om hur söt den där killen brevid är o undrar hur han e som person, sedan byter de samtals ämne till o undrarde vad snö kanonerna (som ser ut som lycktstolpar eller sugrör) vad förnått o diskuerade i 4-5 minuter om det. Med många olika förslag, innann han vänder sig om o säger " de e snö kanoner för helvete" de va rätt tyst resten av liftresan...

Senast ändrad:
Soophie sa:
Kul historia som hände en kompis o St Anton, han satt i liften o hamna brevid 2 svenska typiska fjortisar.
De e började prata om hur söt den där killen brevid är o undrar hur han e som person, sedan byter de samtals ämne till o undrarde vad snö kanonerna (som ser ut som lycktstolpar eller sugrör) vad förnått o diskuerade i 4-5 minuter om det. Med många olika förslag, innann han vänder sig om o säger " de e snö kanoner för helvete" de va rätt tyst resten av liftresan...
hahaha ;)

Satt och skojade med min kompis (kastade snöbollar på han)kom en gubbe och sa UNGJÄVEL GE FAN I DET! Ska han lägga sig i? Det var min kompis!!!

Senast ändrad:
det här är den bästa tråden som någonsin har skapat!!! så sjukt kul läsning!

har hört av en kompis! hans familj va uppe i sälen över jul, och hans lillebrorsa som var 13 då, en hård o dryg liten sate som ej hade hamnat i målbrottet än hade en taskigt pipig röst o lång blont hår!

då hade en tjej tydligen kommit fram till honom med en tampong kartong o frågat försiktigt om han hade fått sin första mens, vart tydligen ett jävla liv! haha men varför den personen kom fram till han är fortfarande oklart, låter konstigt att folk åker runt o delar ut reklamkuponger i sälen men vad vet jag!

I vintras när jag var i ramundberget så var jag i början på min "jibbing" karriär. Jag ställer mig då oerfaret bakom ett rail där jag inte syns för dem som tar fart uppifrån.

Helt plötsligt hör jag långt bortifrån aaaaaAAAAAAH tillslut flyger en person förbi (som tydligen sätt mig tidigare och skulle visa sig starkare i parken än jag) och skriker FLYTTA PÅ DIG STOCKHOLMARE (undrar hur han visste att jag var de:/) sedan susar han vidare ner mot svarta hoppet.

Där står jag ganska överumplad, men med ett leende på läppar å tänker "alltid dessa övertaggade norrläningar" hähä.

Sen har man väl själv delat ut några trevliga dispyter med nåra härliga personer...

Senast ändrad:
Det värsta någon sagt till mig? Nog den där Italienska pistvakten som hota med att tillkalla polis efter lite tjafs om att jag åkte för fort i pisten..

Tillbaka
Topp