Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
det är helt andra historier..E_Brink sa:När jag var i Uhamnbacken, hörde jag dig skrika "horunge" åt ganska många oxåekdahl sa:jag gillar att skrika fula ord åt snowbladesåkare som blockar kickarna och hoppar på kickarna till railsen men dom railar inte, nej dom vill flyga 1 meter och göra gjupa spår i kickarna!
död åt snowblades!:P
Pettzon sa:När jag va i sälen och skulle hoppa i ett hopp som inte va färdigpistat och när jag nästan ska ta satts från hoppet möter jag en snöskoter med liftvakterna i som kommer upp från andra hållet i hoppet, Det blev lite glåpord till varandra ;D
va konstigt..Lukas_bromma sa:åker i rosa kläder får höra jämt "här kommer bägen"
hahahahahahhahahahhahah!Hjol-babe sa:jag hör oftast bara bra komentarer, som"owaw stå på en skida igen" och "shit han åker den röda backen, galning" haha men d värsta nån sagt till mig var av en 8 åring i ramund han sa"jag såg din 180 nose i stepappen.. den blev inte så bra"
kan ha varit jag som sa det ^^.Sweeeet sa:hörde några killar som sa åt nån att han liknade en köttbulle, satan va ja skrattade.
haaha fy fan vad kulKangarooo sa:tallar du på min brud en gång till så ska jag köra upp dina skidor i röven på dig, ända ner till bindningen!
hahahhahahaha fan vad sköntmaertin sa:En skidskole lärare i Italien knackade mig i huvet och sa "your hoose!" Det var rätt kul.
Annars var det rätt kul i Lindvallen för några år sen. Satt i stolsliften och rätt va det är så panik stannar den så att lift korgarna flyger fram och tillbaka. då är det en skåning av dialeken att döma som ropar från ankarliften under: "det där skakar mer än skoda oktavia".
Vi skrattade rätt friskt åt han.
så sant, hahaJohanStahlberg sa:Någon sa att jag såg ut som en skidåkare en gång! Hårt slag för en brädåkare!![]()
hahahaSoophie sa:Kul historia som hände en kompis o St Anton, han satt i liften o hamna brevid 2 svenska typiska fjortisar.
De e började prata om hur söt den där killen brevid är o undrar hur han e som person, sedan byter de samtals ämne till o undrarde vad snö kanonerna (som ser ut som lycktstolpar eller sugrör) vad förnått o diskuerade i 4-5 minuter om det. Med många olika förslag, innann han vänder sig om o säger " de e snö kanoner för helvete" de va rätt tyst resten av liftresan...