Vad är roligast på studsmatta?

HannesK

Ny medlem
Hej, jag vill få bra tips på roliga hopp och skutt på studsmatta. Någonting som är kul att göra? Vill hitta nya saker.

att göra massa olika varianter av typ en basic 720, corka, bio, misty,d-spn å så provar man alla grabar man kan på alla snurr varianter :D ganska kul å se om man klarar alla med alla grabar ;)

sitt tycker jag är ganska kul, och rygg men det är ganska svårt :S kan ingen förklara hur man gör på rygg?

B-flip och F-plip. Sen så utvecklar man dom till 360 m.m

Ps. Jag vågar inte göra rump stutts :P

Fast jag vågar göra B-flip och F-flip och massa sånt :O .Ds

tänk er en Bouncesession där Anitra Steen byggandes korthus samtidigt som Darin tränar på rumpstudsar.
roligast på studsmatta? Tror det.

jag brukar övercorka d-spinsen så jag ligger mer en upp o ner. de e skoj. fast dom e svåra o sätta ner. man behöver få bra höjd då. eller så e de kul o göra grabs o vidare-utveckla dom!!! :)

se hur många backflips du kan göra efter varnann de är kul :P

jag tycker att en seg Lincon me extremt mycke studs är jävligt skönt för då kan man göra den så jävla seg!!!!

d e kul om man e tre på mattan som alla kan göra backflip...då börjar en och gör en backflip vars studs en annan tar och gör en backflip vars studs en tredje tar o sen tillbaks till den första igen osv osv!
Ofta är det non som inte riktigt får plats o ramlar lite utanför :P

annars e en rolog grej att se hur högt man kan flyga om man får studs från två pers när man ligger på ryggen, kan bli några meter!

de e kul om ma är flera för då kan man räkna in med hoppen 1 2 3 o sen ska alla landa på tex rumpan eller ryggen och så e de en som får all fart =D

skidnoerden sa:
jag brukar övercorka d-spinsen så jag ligger mer en upp o ner. de e skoj. fast dom e svåra o sätta ner. man behöver få bra höjd då. eller så e de kul o göra grabs o vidare-utveckla dom!!! :)
ja gtycker det är lättare än d-spin
roligast är det jag och adde brukar köra, en börjar med ett simpelt trick, typ 360, sen ska den andra matcha det tricket med en 3a me nån annan grab osv. blir riktigt skoj när man kommer upp i feta trick. mycket bra uppvärming oxå

ha diggar dig stetup... de va min brorsa:D

kulast är väl ändå när min brorsa tror att han är bättre än va ja e.. då blir han ju så jävla sur och klarar inte tricken;P han prova nyss double side å lyssna inte på va ja sa så han landa typ på nacken... hahahaha

Rygg + halv backflip är skönt. Det är det ända jag sätter men ändå. ^^ Kanske en halvtaskig frontflip men det är avancerat och det gör jag bara när jag är galen.

freppen sa:
ha diggar dig stetup... de va min brorsa:D

kulast är väl ändå när min brorsa tror att han är bättre än va ja e.. då blir han ju så jävla sur och klarar inte tricken;P han prova nyss double side å lyssna inte på va ja sa så han landa typ på nacken... hahahaha
haha jag är diggad !

det är kul att försöka med double riskyflip men jag kommer bara till den andra d-spinen och landar på ryggen

Jag tycker om backflip, cork och flatspin. Lätt dom skönaste tricksen tycker jag. Annars kan du typ träna 720 med olika grabs och samma med Flatspin och cork

bara hoppa göra någon volt och snurra helt random och ser va det blir brukar jag göra :)

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp