Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
De första två går väl bra men kaffe och snus? Varm Choklad och ägg skare va!Jarle sa:Kalaspuffar och bacon med efterföljande kaffe och snus
Jag kan typ inte åka utan kaffe på morron. Prövade i helgen, gick inte. Hoppar snusen dock.Haellgren sa:De första två går väl bra men kaffe och snus? Varm Choklad och ägg skare va!Jarle sa:Kalaspuffar och bacon med efterföljande kaffe och snus
Medhaven pastasallad is the bombcharliethon sa:@heddious
Dagens skratt!
Känner mig på något sätt skyldig till den där cayennepepparn..
Förövrigt ligger bacon väldigt högt upp på listan över vad jag vill ha till frukost.
Om det är snabba puckar för att komma ut äter jag vad som helst, sist blev det två blad vitkål..
Vad äter folk i backen?
Vadå skojar? Vad är det med dig? Gått med i nån sekt för pk-människor på gamla dar??Ace_DG sa:Frukost...???
En espresso och en cigg och man är startklar va?
...närå skojjar bara! Näringsrikt men inte för stabbigt gäller!
/Ace DG
Vaddå sekt?! En 250g baconburgare med pommes kan väl för allt i världen inte kallals stabbigt?!GNU sa:Vadå skojar? Vad är det med dig? Gått med i nån sekt för pk-människor på gamla dar??Ace_DG sa:Frukost...???
En espresso och en cigg och man är startklar va?
...närå skojjar bara! Näringsrikt men inte för stabbigt gäller!
/Ace DG
och priset för "Mest fransk på forumet" går till.. Centralbyråkraten!centralbyrakraten sa: