Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag erbjuder min opatenterade men välfungerande lösning i förhoppningen att någon skall göra mig till åtlöje genom att dela med sig av något genialt.herrgard sa:Det här med att sikla skidor när man bor i lägenhet. Någon som har en bra hemmalösning på det? Vill inte ha superhalt på alla golv eller tidningar som bara glider runt när man försöker hålla mot.

Andlighet är bra. Fantasi är bra.Kookaburra sa:Det låg på en ren andlig och fantasifull nivå.
Hur har det gått med reklamationen?cookiedough sa:Hade sönder mina nya Kingpin 13, första turen på dom och häldelen går rakt av. Hann inte komma så långt som tur var men det var ändå rätt svårt att åka ner på en skida genom skare, puder och is. Har dragit iväg mail till både marker och där jag köpte dem, får se vad de svarar.
[url]https://www.freeride.se/img/photo/n/c3b56be1c8cb97181f8f2cb6354036e4.jpg[/url]
Fick bekräftelse i tisdags att de hade tagit emot min förfrågan om reklamation och att de hade påbörjat processen. Sedan dess är det tyst.jonaslukarlsson sa:Hur har det gått med reklamationen?cookiedough sa:Hade sönder mina nya Kingpin 13, första turen på dom och häldelen går rakt av. Hann inte komma så långt som tur var men det var ändå rätt svårt att åka ner på en skida genom skare, puder och is. Har dragit iväg mail till både marker och där jag köpte dem, får se vad de svarar.
[url]https://www.freeride.se/img/photo/n/c3b56be1c8cb97181f8f2cb6354036e4.jpg[/url]
Gick de sönder i touring-mode eller ski-mode?cookiedough sa:Fick bekräftelse i tisdags att de hade tagit emot min förfrågan om reklamation och att de hade påbörjat processen. Sedan dess är det tyst.jonaslukarlsson sa:Hur har det gått med reklamationen?cookiedough sa:Hade sönder mina nya Kingpin 13, första turen på dom och häldelen går rakt av. Hann inte komma så långt som tur var men det var ändå rätt svårt att åka ner på en skida genom skare, puder och is. Har dragit iväg mail till både marker och där jag köpte dem, får se vad de svarar.
Gick sönder i turläget, då man skall trycka ner pjäxan för att klicka fast skistopper, precis då valde de att ge upp.rabbit sa:Gick de sönder i touring-mode eller ski-mode?cookiedough sa:Fick bekräftelse i tisdags att de hade tagit emot min förfrågan om reklamation och att de hade påbörjat processen. Sedan dess är det tyst.jonaslukarlsson sa:Hur har det gått med reklamationen?
Bjuder du på närbilder?
#nyfiken
/r

Egentligen så kanske det är bäst att hålla ner då den åker bak om platsen man skall börja gå ifrån tillåter det, dock så är det precis som du säger krångligt om den inte gör det.jonaslukarlsson sa:Ok, skönt att börjar lösa sig! Har lurat lite på det där med att stampa ner skistoppern kontra hålla ned den när bindningen åker bak i gå-läge, klart att stampningen ser smidigast ut men för konstruktionens skull känns ett lite mer försiktigt handhavande ut att vara det bästa, även om det säkerligen är krångligt ute på berget. Vad känner du
@cookiedough?
Int ä ja avundsjuk int...xviggenx sa:norrsken och knädjup kallsnö.
seadog cub?Vattendroppe sa:
Jag har ett sådant märke på mina skidor, utan s:ett så det blir douchebag coming through. Jag gör ogärna gratisreklam för företag men när det stämmer så.. Syns när jag tränger mig före dig i liftkön!xviggenx sa:Bra mycket bättre än det där vidriga varunamnet som dom egentligen tänkte att du skulle klistra dit.
Det må vara världens bästa väskor men fan vad det namnet stör mig alltså..
Coming through!AugustAhlnas sa:seadog cub?