Vad gör folk på dagarna?

Lobas

Medlem
Vad gör folk på dagarna?
Har noterat att det är folk inloggade på freeride på de mest underliga tider.
Den mest populära tiden att vara inloggad tycks vara mellan 9 och 4 på en vardag. När detta skrivs, kl 14:35 på en tisdag, är det t.ex. 75 personer inloggade, mycket mer än vilken kväll som helst. Detta för mig genast till frågeställningen: vad gör folk på dagarna? Är det ett gemensamt drag hos skidåkare att ha oviktiga jobb som tillåter slösurfande, eller är det helt enkelt så att en stor del av medlemmarna på denna sida, helt förståeligt, prioriterar skidsnack före arbete?

Vad gör folk på dagarna?
Ja du killen! Det svaret måste väl du sitta inne på själv eftersom du är en av dom som är inloggad under just den tiden.
jag kan ha fel...
SH

Vad gör folk på dagarna?
Tjejer och brädåkare kan göra två saker.
håller me om ovan stående
sen infliker jag även att vissa andra KAN gör två saker samtidigt=)

öva du me!
skid åkare kan lära sig

Vad gör folk på dagarna?
ja, vissa har ju jobb o studier o ägna sig åt. andra sitter o blir sponsrade för att dricka cola o åka skidor...

Vad gör folk på dagarna?
För att ha råd att åka så mkt skidor som möjligt skippar man att köpa en dyr dator med internetabonnemang och annat fördyrande att ha hemma. Alltså tjuvar man på jobbets prylar och är inloggad under dagtid. Att en del fortfarande jobbar så här dags och tar en liten titt innan man drar hem är ju en annan sak. Detta var bara en möjlig förklaring...

Vad gör folk på dagarna?
Lr så är det så att man helt enkelt jobbar hemifrån. En annan variant är att man inte alls jobbar utan skolkar från lektionerna i skolan... själv håller jag nog mig till det första då skolan är förbi.

Vad gör folk på dagarna?
Självklart sitter man hemma istället för att sitta på trista föreläsningar där man ändå fattar noll. Det är ju ingen ide att vara i plugget om man ändå drömmer. :=)
Inte rikrigt sant men...

Vad gör folk på dagarna?
Ja egentligen ska det ju skrivas hemtentor och uppsatser och göras grupparbeten men vem har lust med det när det är så himla spännande att sitta och läsa vad andra skid- och snowboardlosers har att säga om allt mellan himmel och jord, men mest snö...

Borde verkligen ta och skaffa mig ett liv..!

Vad gör folk på dagarna?
Fan lobas du är observant du.
Dig går det minsann inte att lura så där bara rakt av.
Som du vet är det lite dåliga tider inom svensk varvsindustri så vi här på Götaverken är nästan nere på kvartsfart för närvarande. Har faktiskt bara en Panamaflaggad bananskuta inne för översyn, rätt fräsch faktiskt så mina svetskunskaper var inte eftertraktade. Därför sitter man här i byschan med lunchlådan, koskenkorva och en packe Fibban.

Själv då? Hur går det med matten och ekvationerna?
Har du hunnit plugga ikapp?

Vad gör folk på dagarna?
När man ändå har 2,5 timmars håltimme på dagarna kan man lika gärna drömma sig bort och surfa freeride.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp