vad håller burton på med?

krilleee

Ny medlem
hej, jag såg precis grafiken på burton dominant och uninc för nästa säsong och undrar vad fan dom håller på med? hur kan dom göra unincen så ful till att börja med. ser ju ut som den är köpt på närmaste leksaksaffär med dom små djuren. Sen dominanten ser ju ut som den var gjord på 80-talet. Någon som vet hur dom tänker när dom gör så här. jag som tänkt köpa en dominant nästa år. men nu får vi la se hur det blir med den fula grafiken. här kan ni se själva: http://www.snowboard-mag.com/node/18542 .
CHILL

hmm

jag skulle tänka mig att köpa dem första!
men jag skulle nog tänka efter inan jag köpte med djuren på!

mvh//
wolwerin

Men den ena e ju gjord för att se ut som en skateboard på 70-talet duuudes, ganska fräckt "imo"

Den andra var ju helsoft! vem vill inte ha en söt kissekatt på sin snowboard lixom? fatta chicksen blir ju som craaazzy :D

Jag måste ju säga att det e en av de fulaste UnIncarna hittils.. Såg en av dem live här i Whistler på Showcase Showdown. Men samtidigt e den så fulsnygg at det faktist kan fungera! Som sagt. Sälungen e ju faktist rätt cool!

Dominant brädan e ju stencool!

När ja ser dominant brädan så kan ja inte sluta tänka på filmen thrashin' haha :D
Så jäkla skön rulle!

Dominanten var sjukt nice!
Gillar däremot inte inserten på UnInc... De fanns ju på Forum och Jenyuus (sp?) brädorna förut och har väl fungerat sådär.

Jag trodde tanken var att man ska åka på sin snowboard, inte titta på den eller visa upp den på afterskin!?

Dominanten va ju riktigt cool.. inte lika cool som årets kanske men ändå.. UnIncen va ju under all kritik.. men o andra sidan, det är varken motivet på brädan eller kläderna som gör åkaren, sätt ett proffs på UnIncen o alla kommer älska den...
Btw, Dominanten e så grym så spelar ingen roll vad den har för motiv, man vill ha den ändå!

Själv tycker jag att det är klockrent att dom skilljer sig från mängden......

Diggar dom hårt. Specielt Dominanten då jag diggar 80 tals stuket.. :D

jag tycker dom e fulsnygga så dom blir lite coola faktiskt. de första brädorna va lite mkt "festmetoden.se" om ni förstår va jag menar...

De me djuren däremot va riktigt sköna fkatiskt...

jag tycker djuren e sjukt skön, jag hade velat haft ett par sånna skidor,P

Ok dom va ju inte dom snyggaste jag har sett men om jag va tvungen att välja så skulle det såklart varit den första och inte dom me djuren.

dominanten me rosa va läcker.. Djurbrädan va hete galet ful o sjukt hur man kna komma på en sån dålig idé till grafiken.-.

Burton Blir Bara Fulare Och Fulare För Varje År!! Fy Faan Har Aldrig Sett Något Med Så Fuuuul Design!

Hahaha, hur galet kan det bli.. Först systrarna Graaf på ett par skidor och små djurbäbisar på Burtonbrädorna. Haha, det är så "Lol" det kan bli. (:

haha man skulle blandat graafskidorna med djuren då hade det blivit en hel del lol, om inte så mkt lol som är möjligt

Dominanten är ju ett uppryck från årets. Har själv en -07:a men man kan ju inte säga att man köpte den på grund av att den var snygg. Nästa års var ju betydligt läckrare. Unicen var väl däremot lite väl att ta i....

Däremot är väl bästa nyheten från burton för nästa år att dom kommert illbaka med AK Higtop byxan. Har redan laggt en förbeställning på den tillsammans med nästa års T6:a

Tillbaka
Topp