Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
jo jag är fullt medveten om att det inte är designen på brädan som åker och att det fortfarande är en grymt bra bräda.. men ska man lägga ut 6000 på en bräda så kan man väl iaf kräva att den ska se någorlunda bra ut.Analog sa:Tycker dock alltid att det brukar vara snack om hur fula alla brädor är när man ser de så här innan de "släpps". Sen när man väl ser de i affären och folk åka på dom brukar det vända och helt plötsligt är det snygga.
FredrikCarlsson: Låt inte designen bestämma om du ska beställa en UnInc eller inte. Är du ute efter åkegenskaperna så skit i det...
varför gör tillverkarna snygga motiv då om ingen ändå bryr sig..klart man vill ha en fet bräda =DLima-ko sa:Jag trodde tanken var att man ska åka på sin snowboard, inte titta på den eller visa upp den på afterskin!?
Hur kan du motivera ett köp av en T6:a ?perbac sa:Dominanten är ju ett uppryck från årets. Har själv en -07:a men man kan ju inte säga att man köpte den på grund av att den var snygg. Nästa års var ju betydligt läckrare. Unicen var väl däremot lite väl att ta i....
Däremot är väl bästa nyheten från burton för nästa år att dom kommert illbaka med AK Higtop byxan. Har redan laggt en förbeställning på den tillsammans med nästa års T6:a
Vad gäller kvaliten så har t6 den lägsta reklamations talet eller vad man nu ska kalla det hos burton, det vill säga den bräda dom har minst reklamationer på så kvalitets mässigt tycket jag inte att dte var något problem. Har bara testat den snabbt men gillade vad jag upplevde var grymmt gällande kantgrepp så efter 10 år på extrembrädor så tykte jag att det var dags att testa nått nytt. Har hört mycket possitivt om burtons alumafly och då pengarna för stunden inte var något problem så föll valet på en t6:a Kan tyvärr inte motivera dig mer än så, kanske kan motivera dig bättre då jag åkt på den, eller så visar det sig att du har rätt =)Nosskire sa:Hur kan du motivera ett köp av en T6:a ?
Åkte på den i 3 dagar nyligen och visst, det är en go bräda men kan inte motivera mig att köpa den alls. Dålig kvalité och dyr.
Motivera mig!
Klart de tillverkar, i sin mening, snygga motiv, ingen försöker göra en ful bräda. Men det finns ju inte direkt någon fakta i denna frågan, att bla bla är snyggt och bla bla är inte. Därför är dessa diskussioner öändliga och hör i min mening hemma på Lunarstorm.adam_h sa:varför gör tillverkarna snygga motiv då om ingen ändå bryr sig..klart man vill ha en fet bräda =D
Ääh fan lima! lite känsla får de ju va på grafiken ! Du skulle säkert lika gärna kunna åka på ett par bra skidor även om de var en stor sleming j*vla k*k på dem men näää! vissa vill ha lite stil å finess på grejerna :D så är de !Lima-ko sa:Jag trodde tanken var att man ska åka på sin snowboard, inte titta på den eller visa upp den på afterskin!?
Ääh fan lima! lite känsla får de ju va på grafiken ! Du skulle säkert lika gärna kunna åka på ett par bra skidor även om de var en stor sleming j*vla k*k på dem men näää! vissa vill ha lite stil å finess på grejerna :D så är de ! =O =PLima-ko sa:Jag trodde tanken var att man ska åka på sin snowboard, inte titta på den eller visa upp den på afterskin!?
öhm?krilleee sa:hej, jag såg precis grafiken på burton dominant och uninc för nästa säsong och undrar vad fan dom håller på med? hur kan dom göra unincen så ful till att börja med. ser ju ut som den är köpt på närmaste leksaksaffär med dom små djuren. Sen dominanten ser ju ut som den var gjord på 80-talet. Någon som vet hur dom tänker när dom gör så här. jag som tänkt köpa en dominant nästa år. men nu får vi la se hur det blir med den fula grafiken. här kan ni se själva: http://www.snowboard-mag.com/node/18542 .
CHILL
word..Filleforfan sa:Haha seriöst dom var skit fula!