Avoriaz
Ny medlem
Vad händer med Freeride?
Jag tycker personligen att sidan håller på att balla ur, mer eller mindre. När man går in i olika trådar och försöker hitta vettiga svar på frågor man kanske själv ställt sig är det 3-4 seriösa svar, resten består av citat och klagomål på vad andra har skrivit eller tyckt till. Jag har sätt innan att folk vill införa någon slags åldersgräns, säger inte att det har med att göra att vissa på forumet är 13 år eller yngre men jag kan inte påstå att jag i många fall sätt att dem som skriver svettiga kommentarer och skall citera minsta lilla oliktänkande är dem som är i denna åldersgrupp. Varför inte lägga fram ens åsikt angående deras fel i deras gästbok så inte hela tråden fylls med citat av andra och tråkiga kommentarer. Är det någon som skriver på tok fel är det inte mer än rätt att korrigera det i tråden så inte folk får fel fakta. Men detta eviga citernade av påstående bara för att man inte delar samma åsikt gör ju att frågorna inte tas upp och besvaras som de borde göra. Jag vill inte säga att jag själv har någon idé på hur en eventuell åldersgräns eller annan åtgärd skulle fungera men om någon känner att dem har någon idé eller delar samma tanke som jag så tror jag ni är välkomna till Freerides moderators.