T
The_teo
Guest
Vad har du i quivern 10/11?
Haha, jag ber om ursäkt. Det ska vara Crop Duster. Vet inte vart jag fick floater ifrån, haha.
Vad är det för bindningar då då??Jarle sa:Svintuffa skidor förståss, minst näst nästa års prototypskidor :P
Med FKS/STH16 touringbindningar![]()
Är det ett sånt där häftigt core indie-märke som nästan ingen känner till? Modeller/teknologier som marknadsförs som nyheter men som de etablerade märkena redan använder sig utav? Som inte tjänar några pengar på sin verksamhet? Möjligtvis "av åkare för åkare"?Jarle sa:Svintuffa skidor förståss, minst näst nästa års prototypskidor :P
Med FKS/STH16 touringbindningar![]()
Vad är nytt i stallet då? Det är ju ändå det tråden handlar om? Säg inte att du bara har ETT par skidor?!?JohanJoensson sa:Kör på ett par armada AR6 just nu![]()
De ær rundade men inte runda. Jag tycker sj att tipparna ær en klar førbættring från førra året.Eric_W sa:Bibbys står högt på önskelistan..
Har dom rundat till hörnerna på tip och tail?
Jag som gillade de kantiga.. :P
hahahahah, oacceptabelt med bara ett par skidor!Carled sa:Vad är nytt i stallet då? Det är ju ändå det tråden handlar om? Säg inte att du bara har ETT par skidor?!?JohanJoensson sa:Kör på ett par armada AR6 just nu![]()
Ja det får man väl hoppas ;-)Orkasnorkla sa:Line SFB 09/10
Head Supershape 08/09
Tyvärr tillåter inte plånboken ett par fetare då ticketen till japan kostar skjortan. Men trots allt är ju åkningen prioriterad över utrustningen till mångas förvåning här kanske![]()
Whatwhat? 2 par sploders? Vilken grafik har du fått tag i? Gandalf?CMH?De tråkiga?MarkusO sa:Everyday: Katana 183 med dukes.
Sekundär alp: Bluehouse Mestro 189 Monteras med FT12?
Retro charger 1: Völkl Explosiv 1 (orginal gul) 190. Välkörd. 957Eq.
Retro charger 2: K2 Big Kahuna (åkt en dag). 997Eq.
Retro charger 3: Völkl Explosiv 2 190. Sproilans. Omonterad.
GS: Blizzard Worldcup GS Racestock 188. 997Eq.
SL: Völkl Racetiger SL 165. Racestock. 957Eq.
Folkrace: Blizzard GS Magnesium. FIS junior-gs i 175. (skönt bygge faktiskt). Griffon.
Ett fint litet kit.
Jag kittade med tre par sproilans i Schweiz för ett par år sent. Totalt 100 frass. Ett par 165:or (står i Östersund. Aldrig testat tyvärr. Intressant på nåt vis), ett par 190 Explosive 2, dvs den blå tyskfula. Ett par Explosive 1 orginal gul. Jag slängde med ett par Kahunas också. Exakt samma skida med annan grafik. Du har ettan och kahunan på den här bilden:PNyberg sa:Whatwhat? 2 par sploders? Vilken grafik har du fått tag i? Gandalf?CMH?De tråkiga?MarkusO sa:Everyday: Katana 183 med dukes.
Folkrace: Blizzard GS Magnesium. FIS junior-gs i 175. (skönt bygge faktiskt). Griffon.
Ett fint litet kit.
Ælskar Neon Explosives :DMarkusO sa:Jag kittade med tre par sproilans i Schweiz för ett par år sent. Totalt 100 frass. Ett par 165:or (står i Östersund. Aldrig testat tyvärr. Intressant på nåt vis), ett par 190 Explosive 2, dvs den blå tyskfula. Ett par Explosive 1 orginal gul. Jag slängde med ett par Kahunas också. Exakt samma skida med annan grafik. Du har ettan och kahunan på den här bilden:PNyberg sa:Whatwhat? 2 par sploders? Vilken grafik har du fått tag i? Gandalf?CMH?De tråkiga?MarkusO sa:Everyday: Katana 183 med dukes.
Ett fint litet kit.
http://i31.photobucket.com/albums/c388/elchupacabra1/Skis/Kskisspring2006.jpg
Par 7 och 8 från vänster. 2:an har jag ingen bild på.
Skön överlappning där med BD Zealot och El Dictator.... Hur tänkte du där?racing-for-fun sa:Salomon el dictator
Salomon Rocker
BD zealot 192
Armada the ant 192
Hoppas på o bli av med ant:sen, köpa nån?? Dukes på!![]()
och Rockern som trots allt är en liknande skidaHasse_Lindborg sa:Skön överlappning där med BD Zealot och El Dictator.... Hur tänkte du där?racing-for-fun sa:Salomon el dictator
Salomon Rocker
BD zealot 192
Armada the ant 192
Hoppas på o bli av med ant:sen, köpa nån?? Dukes på!![]()