Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Armada TSTw & Atomic FFG 6-14, numera ett par Line Sir Francis Bacon med Atomics FFG. (Ja, jag gillar FFG, den är stabil)
Åker helst där det är fluffsnö
Snackar vi snowboard kör jag på en Burton Feather från typ 2007 med Burtonbindningar, och jag kör helst i vårslask och hoppar på snöhögar. När det är hårt och isigt håller jag mig till två plank för att minska antalet vurpor och mörbultning.
Kör helst på dom 3 inre brädorna, då den närmast är skrot.
Bataleon/Lobster/Switchback som gäller.
Åker helst oförskämt lättillgängligt puder, men är ingen som orkar hikea för att få ankeldjupt puder :/
Sen gillar jag att carva djupa svängar i pist, gärna brant och fort men då vill det till att underlaget är perfekt!
Fast oftast hittar man mig i parken (Bräcke)
Men framförallt åker jag helst med glada och peppade människor! Vart spelar mindre roll om man ska vara ärlig :D
Bräda: Arbor Coda 157 just nu. Har nog haft fler än 10 brädor, den första K2 Gyrator 175 sedan en Kemper osv.
Bindning: Fanatic (gröna o fina)
Skor: 32 Lashed (mjuka o fina)
Vart/hur: Helst puder annars jäkligt fort i pist och lite mindre hopp.
Ride DH 157, Burton Custom bindings och Burton invader. Allt är från 2010 och börjar bli fett slitet nu men stabilt och billigt. Mest åkt park innan men har börjat med mycket puder nu.
införskaffade mig precis en Lib Tech Skate Banana 159cm med ett par Burton Mission bindningar. ska bli jävligt spännande att testa då jag åkt runt på en sliten gammal K2 i 3 år nu. Jag föredrar att åka överallt och efter mycket prat med olika människor kom jag fram till att denna bräda passade mina behov bäst :D
Kör helst en rätt hård camber när det är hårdare före och en mjukare rocker när det är slush. Puder tycker jag mer om camber än rocker trots att Rocker flyter bättre. Camber svänger på ett annat sätt i puder som jag föredrar. På hopp föredrar camber och på raids boxar rocker.
Jones the Flagship 164 2011 - Aggresivare bräda med bra flyt! gillar att ta stora svängar på alla underlag!
Jones Solution 163 2012 +
Voilé universal 2012 +
SPARK Burner 2013 = Alltid sur, vansinnig på tur!
Lib Technology Birdman 165 2013 - "Lightweight Unsinkable All Terrain Ice Eating Pow Floating Device"
Burton Malavita 2011 - Lagom hårda för min smak med mycket gummi så man sitter riktigt med hälen.
Burton ION 2013 - hoppas ska hålla mer än en säsong, fingers crossed!