koehler Medlem 2012-04-07 Vad kostar boende i alperna och Canada? #1 Hej, undrar helt enkelt vad som är en rimlig månadshyra om man ska säsonga i alperna eller Can? Nån som har koll på detta?
Hej, undrar helt enkelt vad som är en rimlig månadshyra om man ska säsonga i alperna eller Can? Nån som har koll på detta?
havreboll Aktiv medlem 2012-04-07 Vad kostar boende i alperna och Canada? #2 Som referens kan jag säga hur vår boendekostnad ser ut i Kanada. 70 kvm hus mitt i stan Revelstoke Bc Kanada betalar vi 10.000/mån (1550 CAD) inkl allt (även snöröjning)
Som referens kan jag säga hur vår boendekostnad ser ut i Kanada. 70 kvm hus mitt i stan Revelstoke Bc Kanada betalar vi 10.000/mån (1550 CAD) inkl allt (även snöröjning)
Blidee Medlem 2012-04-07 Vad kostar boende i alperna och Canada? #3 Jag brukar budgetera ungefär 20k för boende en hel säsong och har erfarenhet från alperna och USA, brukar landa lite under budget.
Jag brukar budgetera ungefär 20k för boende en hel säsong och har erfarenhet från alperna och USA, brukar landa lite under budget.
PNyberg Aktiv medlem 2012-04-07 Vad kostar boende i alperna och Canada? #5 Ska du till Whistler får du lägga på några lappar när det kommer till boende. Inte lätt att hitta ngt bra som fortfarande är ok i pris.
Ska du till Whistler får du lägga på några lappar när det kommer till boende. Inte lätt att hitta ngt bra som fortfarande är ok i pris.