Vad ska min portal handla om?

• Trådstartare Trådstartare Sparf
  • Start datum Start datum
S

Sparf

Guest
Hej, det är såhär att jag har slagit upp en portal som jag vill få lite mer seriös.
Men jag vet inte vad portalen ska handla om.

Behöver förslag och admins som sköter sidan med mig.
Gör allt detta eftersom jag vill ha MVG i databashantering* och för att det vore en kul sak att göra.

www.sparvs-central.webb.se temporär adress

Saken är med det hela att vi bara tar en portal från www.opensourcecms.com lägger upp den. Gör den seriös och får personer att börja använda den.

MVH Calle

Senast ändrad:
Du bryter mot regel 1 inom webbpublicering: har du inget att säga, säg det inte.
Den regeln är anledningen till att 99.9% av alla privata sidor, bloggar och whatever's är TOTALT ointressanta för gemene man/kvinna.

Dr_Snow sa:
Du bryter mot regel 1 inom webbpublicering: har du inget att säga, säg det inte.
Den regeln är anledningen till att 99.9% av alla privata sidor, bloggar och whatever's är TOTALT ointressanta för gemene man/kvinna.
jaha... så du menar att du är så jävla otacksam och skit. Men tack för hjälpen. Jag bryr mig inte om det där. Det enda jag vill är att få lite hjälp men det skiter du i. så jag säger detsamma till dig. har du inget vettigt och komma med SÄG DET INTE.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp